دکترمحمد گلشنی

بهترین باشگاه بدنسازی و لاغری
باشگاه ورزشی آبفا ( ميلاد ) آب و فاضلاب تهران
۰۶/۰۴/۱۴۰۲
بهترین دکتر مردانه دندان پزشک
دکتر سید رضا هوشمندی کیا
۰۶/۰۴/۱۴۰۲
بهترین دکتر مردانه پوست و مو

دکترمحمد گلشنی

دکترمحمد گلشنی

نشانی: جردن بالاتر از جهان کودک خیابان پدیدار پلاک 60
شماره تماس: 88880064

 

متخصص پوست و مو

متخصص پوست و مو، پزشکی است که در زمینه تشخیص و درمان بیماری‌ های پوستی از ریزش مو،جوش و لک تا سرطان های پوستی و دیگر مشکلات مربوط به پوست و مو تخصص لازمه را دارد و علاوه بر درمان دارویی غالباً از مهارت و توانایی انجام جراحی‌های خاص این رشته نیز برخوردار است. دکتر پوست تمامی روش های درمانی مرتبط با پوست و مو از جمله جراحی سرطان پوست، روش های درمانی و زیبایی با  لیزر، فتودینامیک تراپی (PDT) و عمل‌های زیبایی و تزریقات ژل و تزریق بوتاکس ،اسکلروتراپی و لیپوساکشن مانند درمان چاقی صورت را انجام می‌دهند. متخصصین آسیب‌شناسی پوست بافت را با استفاده از میکروسکوپ مطالعه می‌کنند. متخصص پوست اطفال در زمینه تشخیص و درمان بیماری‌های پوستی کودکان آموزش می‌بیند. ایمونودرماتولوژیست (متخصص پوست ایمنی‌شناس) در تشخیص و مدیریت بیماری‌های پوستی نشأت گرفته از بروز تغییر در سیستم ایمنی (برای مثال بیماری‌های تاولی مانند پمفیگوس) تخصص دارد. به علاوه متخصص پوست طیف وسیعی از سندرم‌های مادرزادی را مدیریت می‌کند.

دکترمحمد گلشنیReviewed by شیما on Jun 27Rating: 3.0دکترمحمد گلشنیمتخصص زیبایی پوست، یکی از رشته‌های تخصصی پوست است که در تشخیص و درمان ضایعات و عوارض زیبایی پوست تمرکز دارد. علاوه بر این متخصص پوست و مو از انواع روش‌های زیبایی سرپایی مانند لیزر فرکشنال، لایه برداری، درم ابریژن و میکرودرم جهت بهبود پوست و یا جوانسازی پوست کمک می‌کنند.

متخصص زیبایی پوست، یکی از رشته‌های تخصصی پوست است که در تشخیص و درمان ضایعات و عوارض زیبایی پوست تمرکز دارد.
علاوه بر این متخصص پوست و مو از انواع روش‌های زیبایی سرپایی مانند لیزر فرکشنال، لایه برداری، درم ابریژن و میکرودرم جهت بهبود پوست و یا جوانسازی پوست کمک می‌کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *