دکتر حسین کاظمی خسروشاهی

بهترین دکتر مردانه دندان پزشک
دکتر محمدرضا معینی
۰۴/۱۰/۱۴۰۰
بهترین فروشگاه لباس مردانه تهران
فروشگاه چرم مشهد میرداماد تهران
۲۸/۰۲/۱۴۰۱
بهترین دکتر مردانه دندان پزشک

دکتر حسین کاظمی خسروشاهی

دکتر حسین کاظمی خسروشاهی

آدرس مطب: اول خيابان شريعتي جنوبي روبروي سينما كريستال
شماره های تماس: 5552708

وظایف دکتر دندانپزشک :
متخصص دندانپزشک وظایف بسیار مهمی را برای حفظ سلامت دهان و دندان به عهده دارد. ویزیت‌های دوره‌ای منظم بخش مهمی از فعالیت دندانپزشک است که جدی گرفتن آنها بخش جدایی‌ناپذیر از برنامه مراقبت از دندان‌ها است. دکتر دندانپزشک خوب بیماران خود را تشویق می‌کند تا با مسواک زدن و نخ کشیدن به روش صحیح و جرم‌گیری دوره‌ای از پوسیدگی دندان‌های خود و ابتلا به دیگر بیماری‌های لثه و دندان جلوگیری کنند. دندانپزشک عمومی علاوه بر چک‌آپ‌های کلی انجام درمان‌های پایه‌ای را بر عهده دارد که انجام آنها در هر مطب دندانپزشکی معمولی ممکن است.

پر کردن دندان :
دندانپزشک برای پر کردن دندان ابتدا دندان‌، لثه، زبان و پوست اطراف را بی‌حس می‌کند. دندانپزشک گاهی صفحه کوچک لاستیکی با بدنه فلزی (رابر دم) را دور دندان پوسیده می‌گذارد تا مایعات و ذرات دندان وارد دهان و گلو نشود. سپس دکتر دندانپزشک پوسیدگی را با دریل مخصوص دندانپزشکی برمی‌دارد و حفره ایجاد شده را با مواد پر می‌کند.

جرم‌گیری دندان :
دکتر دندانپزشک برای جرم ‌گیری دندان معمولاً با دستگاه اولتراسونیک اطراف خط لثه جلو و عقب دندان را تمیز می‌کند تا تمام پلاک و جرم انباشته شده پاک شود. این درمان عموماً فقط چند دقیقه زمان می‌برد.

کشیدن دندان :
گاهی اوقات آسیب‌دیدگی دندان آن‌قدر شدید و گسترده است که ترمیم دندان و حفظ آن ممکن نیست. در این شرایط چاره‌ای جز کشیدن دندان باقی نمی‌ماند. اگر دندان از لثه بیرون زده باشد و در دهان دیده شود، دندانپزشک به راحتی آن را با فورسپس می‌کشد و عمل کشیدن دندان ساده خواهد بود. اما اگر دندان نهفته باشد و بخش خارج شده از لثه آن‌قدر نباشد که بتوان آن را با انبر گرفت، دندانپزشک ابتدا بافت لثه یا استخوان را کنار می‌زند تا بتواند دندان را ببیند و بکشد. در این حالت جراحی کشیدن دندان انجام می‌شود و باید برای بستن محل جراحی بخیه زده شود تا زخم به خوبی التیام یابد.

دکتر حسین کاظمی خسروشاهیReviewed by تینا on Dec 25Rating: 3.0دکتر حسین کاظمی خسروشاهیمتخصص دندانپزشک وظایف بسیار مهمی را برای حفظ سلامت دهان و دندان به عهده دارد. دندانپزشک عمومی علاوه بر چک‌آپ‌های کلی انجام درمان‌های پایه‌ای را بر عهده دارد که انجام آنها در هر مطب دندانپزشکی معمولی ممکن است.

متخصص دندانپزشک وظایف بسیار مهمی را برای حفظ سلامت دهان و دندان به عهده دارد.
دندانپزشک عمومی علاوه بر چک‌آپ‌های کلی انجام درمان‌های پایه‌ای را بر عهده دارد که انجام آنها در هر مطب دندانپزشکی معمولی ممکن است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *