انواع فلفل ها

نکات دستمال جیب مردانه
دستمال جیب
۲۹/۰۴/۱۳۹۷
راه های درمان جوش های بلوغ
درمان جوش های بلوغ مردانه
۳۱/۰۴/۱۳۹۷
بررسی انواع فلفل ها

انواع فلفل ها

خیلی از ما آنقدر تندخور نیستیم که در مسابقات تندخوری شرکت کنیم. اما در آشپزی اضافه کردن تندی می تواند مزه و حال خوبی به غذاهای ما بدهد. فلفل ها در رنگ ها، شکل و مدل های مختلف موجود هستند اما اکثر آدم ها از گاز زدن آنها واهمه دارند چراکه مطمئن نیستند باید منتظر چه اندازه تندی باشند.

فلفل‌های دلمه‌  ای می‌توانند میزان مواد معدنی را با اضافه کردن کلسیم، آهن، منیزیم، منگنز، فسفر و پتاسیم به غذایتان افزایش دهند.

این مواد معدنی عملکرد مغزتان را به شکل مناسب حفظ می‌کند، به تنظیم عملکرد قلب کمک می‌کند و در فعالیت‌های مختلف ضروری دیگر نیز شرکت دارند.

هنگامی‌که بدن شما انرژی می‌سوزاند، رادیکال‌های آزاد اکسیژن‌دار و مضری تولید می‌شود. بدن ترکیبات متنوعی را برای پاک کردن این ترکیبات مضر پیش از اینکه به بدن آسیب بیشتری برسد، تولید می‌کند. تصور می‌شود که آنتی‌اکسیدان‌ها با اضافه‌کردن یک لایه محافظ می‌توانند کمک کننده باشد. فلفل‌ها به همکاری حمل کننده‌های طبیعی آمده و با غنی کردن ترکیبات مبارز، در از بین بردن رادیکال آزاد به آنها کمک می‌کنند.

فلفل‌ها هنگامی که رسیده‌تر می‌شوند، از سبز به زرد و قرمز تغییر می‌کنند. بدین ترتیب میزان ویتامین C آن‌ها افزایش می‌یابد. خوردن فلفل قرمز مقدار ویتامین C بدن را افزایش می‌دهد که می‌تواند تا 100٪ یا بیشتر از مقدار روزانه‌ی توصیه شده را در برگیرد.

انواع فلفل هاReviewed by جنتلمرد on Jul 21Rating: 3.0انواع فلفل هاخیلی از ما آنقدر تندخور نیستیم که در مسابقات تندخوری شرکت کنیم

خیلی از ما آنقدر تندخور نیستیم که در مسابقات تندخوری شرکت کنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *