ضررهای استفاده از ژیلت در اصلاح

بهترین فروشگاه لباس مردانه تهران
فروشگاه پاتن جامه شعبه تهرانپارس تهران
۲۱/۱۱/۱۳۹۷
بهترین باشگاه سالن ورزشی و بدنسازی
مجموعه ورزشی رویال اقدسیه
۲۶/۱۱/۱۳۹۷
مهم ترین ضررهای استفاده از ژیلت در اصلاح

ضررهای استفاده از ژیلت در اصلاح

تیغ‌های یک‌بار مصرف یا همان ژیلت‌های موجود در بازار که این روزها طرفداران زیادی را به خود جلب کرده، انواع مختلف در قیمت‌های ارزان تا گران دارند. عمده استفاده از این ژیلت‌ها برای برداشتن موهای صورت، ساق پا، ساعد و نواحی شرمگاهی است. این ژیلت‌ها چون معمولا دو تا پنج تیغه‌اند و اغلب فاصله تیغه‌ها به یکدیگر نزدیک است، نباید بیش از یک‌بار استفاده شوند، چون موهای تراشیده شده و پوسته‌های مرده بدن در میان این تیغه‌ها گیر کرده و تقریبا شست‌وشوی آنها از لابه‌لای این تیغه‌ها ناممکن است. در نتیجه این ژیلت‌ها پس از هر بار مصرف باید دور انداخته شوند. چون نه‌تنها باعث ایجاد بیماری‌های پوستی می‌شوند بلکه می‌توانند محیط حمام را آلوده به بسیاری از قارچ‌ها و باکتری‌ها کنند.

استفاده از تیغ ممكن است باعث افزایش بیش از حد موها شوند كه از علائم اولیه آن خارش روی سطوح تیغ زده شده نام برد.

2-شكل تراشیده شده ی مویی كه با تیغ اصلاح شده است بهدلیل آنكه تیغ به صورت مخروطی و از ساقه مو ها را جدا می نماید به طور كاملا درشت و بزرگتر از حد معمول دیده می شوند.

3-تراكم موها در مكان هایی كه تیغ مصرف شده است(مثلا زیر چانه و روی گردن) بیشتر از افرادی است كه كمتر تیغ مصرف كرده اند.

4-به دلیل  قطع و تقویت موهای كركی(موهای بور)ممكن است به نظر برسد كه تیغ باعث شده كه موها زود تر رشد كنند و پس از یك روز ممكن است موها تا دو دهم میلیمتر رشد كنند.

5-استفاده تیغ برای چندیدن نفر ممكن است باعث سرایتبیماریهایی همچو هپاتیت و یا ایدز شوند.

6-پس از مصرف تیغ روی پوست ، مقداری از پوست را تیغ به همراه خود برده و مویرگها را تحریك می كنند.

ضررهای استفاده از ژیلت در اصلاحReviewed by جنتلمرد on Feb 14Rating: 3.0ضررهای استفاده از ژیلت در اصلاح تیغ‌های یک‌بار مصرف یا همان ژیلت‌های موجود در بازار که این روزها طرفداران زیادی را به خود جلب کرده، انواع مختلف در قیمت‌های ارزان تا گران دارند

تیغ‌های یک‌بار مصرف یا همان ژیلت‌های موجود در بازار که این روزها طرفداران زیادی را به خود جلب کرده، انواع مختلف در قیمت‌های ارزان تا گران دارند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *