تکنیک های علمی برای ساخت جلو بازو

عضله سازی مردان
نکات مهم عضله سازی
۱۸/۰۴/۱۳۹۶
مردان در رابطه با خانمها
رفتارهای ناپسند آقایان در روابط
۲۴/۰۴/۱۳۹۶

تکنیک های علمی برای ساخت جلو بازو

سنگین کار کنید

از آنجایی که عضلات دو سر بازو در مقایسه با عضله پشت بازو قابلیت رشد بیشتری دارند، با استفاده از وزنه های سنگین تر در حین تمرینات بدنسازی رشد بیشتری در این قسمت قابل مشاهده است. هر چقدر طی هر ست وزنه را سنگین تر کنیم، فعالیت این عضله بدن تا حد زیادی افزایش پیدا می کند. بنابراین اگر می خواهید انقباض کاملی را در عضله دو سر بازو خود داشته باشید، با افزایش توان بدنسازی خود از وزنه های سنگین تر استفاده کنید.

بارفیکس

با اینکه بسیاری از بدنسازان با انجام حرکات با وزنه ترکیبی بدنسازی عضله جلو بازو بدن خود را تقویت می کنند، اما بارفیکس یک راه بسیار مفید برای ساخت جلو بازو محسوب می شود. در واقع، تحقیقات نشان داده است که انجام بارفیکس (بطوری که کف دست ها به سمت بدن جهت داشته باشد) عضله جلو بازو را تا بیشترین حد ممکن درگیر می کند. 

به شانه ها اجازه دهید که به سمت جلو متمایل شوند. در حرکات بدنسازی ایستاده مربوط به دست ها، اگر به شانه اجازه دهید تا کمی به سمت جلو متمایل شوند و چرخش کمی به سمت جلو داشته باشد، عضله دو سر بازو بهترین انقباض را از خود به نمایش می گذارد. از طرف دیگر، به دلیل بوجود آمدن یک انحنا در انتقال نیرو، شما بیشترین انقباض را در نیمی از بازه حرکت مشاهده می کنید.

عضله جلو بازو دو وظیفه اصلی بر عهده دارد؛ بالا آوردن ساعد و ایجاد انعطاف در دست. اگر در حین حرکات بدنسازی مربوط به دو سر بازو، دست خود را در حد کمی بچرخانید، بیشترین تحریک و انقباض را بوجود آورده اید، مخصوصا در سر کوچک تر عضله جلو بازو. برای مثال در حرکت کرلینگ دمبل، ابتدا کف دست ها را به سمت نیمکت بدنسازی جهت دهید و همزمان با بالا آوردن دمبل ها کف دست ها را به سمت بدن خود بچرخانید.

بشینید و کشش انجام دهید. کرلینگ دمبل نشسته یکی از بهترین حرکات بدنسازی برای ساخت عضله جلو بازو است، به خصوص برای رشد سر کوچکتر این ماهیچه. حرکت های بدنسازی که دارای کشش زیادی در بازه خود هستند، باعث کشش سر بزرگتر عضله جلو بازو می شوند، این به این معنا است که سر کوچکتر بیشتر بار تمرینی را بر عهده می گیرد.

تکنیک های علمی برای ساخت جلو بازوReviewed by جنتلمرد on Jul 9Rating: 4.5تکنیک های علمی برای ساخت جلو بازوتقویت عضلات جلو بازو. تمرینات حجم دهی جلو بازو.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *