رفع بوی بد پا

کمربند چرم
راه های نگهداری از کمربند چرمی
۰۵/۱۰/۱۳۹۷
جذابترین شال گردن های مردانه
۰۸/۱۰/۱۳۹۷
بوی بد پا

جنتلمرد

برای شست وشوی پاها از آب گرم و صابون استفاده کنید. این کار را به محض ورود به خانه و یا در صورت امکان، در هر زمانی که احساس می کنید پاها عرق زیادی کرده اند، انجام دهید. در هنگام شست وشو، لابه لای انگشتان را نیز فراموش نکنید. پس از شست وشو، پاهایتان را خوب خشک کرده و اگر می خواهید بیرون بروید، جوراب تمیز بپوشید.

پس از آنکه پاها را کاملاً شسته و خشک کردید، مقداری پودر تالک (پودر بچه) و یا اسپری ضدقارچ به پاها و به خصوص در لابه لای انگشتان بزنید. از پودر تالک برای رفع بوی بد عرق پا در داخل کفش نیز استفاده می کنند. برای این کار، پس از هر بار مراجعه به خانه و بیرون آوردن کفش هایتان، آنها را مدتی در هوای آزاد قرار داده و سپس در داخل شان کمی پودر تالک بریزید.

جوراب ها اولین جایی هستند که عرق پا و همچنین بوی ناخوشایند ناشی از آن را به خود جذب می کنند. لذا از جوراب های با الیاف طبیعی مانند پنبه و نخ استفاده کنید. در ضمن جوراب هایتان را حداقل روزی یک بار عوض کنید.

 

زمانی که کفش های تان بو گرفته، در داخل هر کدام از آنها یک تکه پارچه نرم قرار دهید و اجازه دهید در طول شب در داخل کفش ها باقی بماند. یادتان باشد در هنگام صبح و پیش از پوشیدن آنها پارچه ها را از داخل کفش ها خارج کنید.

بد نیست از مکان هایی که احتمال بو گرفتن آنها زیاد است نیز مراقبت بیشتری کنید. به عنوان مثال اگر در باشگاه ورزشی یک کمد به شما داده شده، یک دستمال خشک کن را در زیر کیف مخصوص باشگاه خود قرار دهید و اجازه دهید همان جا بماند. بینی شما کمک خواهد کرد که متوجه شوید که چه موقع آن دستمال را با دستمال جدید دیگری جایگزین کنید.

چای سیاه دارای ماده ای به نام «تانن» است. این ماده می تواند در از بین بردن باکتری هایی که در کفش های تان تجمع پیدا کرده اند کمکرسان باشد. همچنین به از بین بردن بوی بد کفش نیز کمک می کند.

چای های کیسه ای را به مدت ۲ تا ۳ دقیقه در داخل آب جوش قرار دهید. آنها را از داخل آب خارج کرده و اجازه دهید تا خشک شوند. سپس آنها را به مدت یک ساعت در داخل کفش تان قرار دهید. زمانی که آنها را از داخل کفش های تان خارج کردید، کفش ها را تمیز و مایع اضافه احتمالی داخل آن را نیز خارج کنید.

اگر کفش های ورزشی یا معمولی تان بو گرفته، کمی جوش شیرین داخل آن ریخته و اجازه دهید که تا صبح در داخل کفش های تان باقی بماند. صبح پودرها را تکانده و آنها را از داخل کفش خود خارج کنید. یادتان باشد که در مورد کفش های چرم این کار را انجام ندهید چرا که باعث خشک شدن کفش تان خواهد شد.

رفع بوی بد پاReviewed by جنتلمرد on Dec 27Rating: 3.0رفع بوی بد پاراه کار هایی برای کاهش بوی بد پا

رفع بو بدن پا

راه کار هایی برای کاهش بوی بد پا

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *