رنگ کت و شلوار آقایان

نکات جعبه ابزار
جعبه ابزار
۱۴/۰۷/۱۳۹۷
سفید شدن
راه های مبارزه با سفید شدن ریش آقایان
۱۶/۰۷/۱۳۹۷
بررسی رنگ های مختلف کت

رنگ کت و شلوار

برذسی رنگ ها در کت و شلوار:

برای کسانی که اهل پوشیدن کت و شلوار نمی باشند و فقط در مواقع خاص آنرا مورد استفاده قرار می دهند ، راحت تر خواهد بود که کت و شلوار را آماده خریداری نمایند. از این رو ما طرح های متنوع وب سایت خود را پیشنهاد می دهیم.

در صورتی که فقط نیاز به یک دست کت و شلوار دارین می توانید با کمی جستجو و تحقیق مناسب ، کت و شلواری مناسب و به اصطلاح همه کاره برای تمام مواقع انتخاب نمایید.

کت و شلوار خاکستری روشن با کفش قهوه ای
 
کت و شلوار خاکستری روشن به طرز غیر منتظرهای با کفش های قهوه ای جور در می آیند. رنگ گرم قهوه ای مکملی برای رنگ سرد کت و شلوار شما شده و یکی از بهترین انتخاب ها برای روزهای گرم تابستان تان خواهد بود. اگر می خواهید ظاهری مدرن تر داشته باشید، کفشی به رنگ قهوه ای روشن و برای ظاهری سنتی، قهوه ای تیره به پا کنید.
 کت و شلوار خاکستری تیره با کفش مشکی
 درست مانند کت و شلوار مشکی که با کفش مشکی جور در می آید، این رنگ کفش نیز برای کت و شلوار خاکستری مناسب است. این ترکیب بندی بسیار ساده و شیک است. بنابراین اگر می خواهید به یک مراسم رسمی بروید، پس از کت و شلوار مشکی، ما این تیپ را به شما پیشنهاد می دهیم.
 کت و شلوار خاکستری روشن با کفش مشکی
همانطور که با کت و شلوار خاکستری تیره کفشی مشکی ست کردید، با خاکستری روشن نیز می توانید کفشی مشکی به پا کنید. این رنگ کفش به ظاهر شما حالتی رسمی تر می دهد.
رنگ کت و شلوار آقایانReviewed by جنتلمرد on Oct 7Rating: 3.0رنگ کت و شلواربرذسی رنگ ها در کت و شلوار:

برذسی رنگ ها در کت و شلوار:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *