اگر عاشق شخصی مضطرب شدیم چکار کنیم ؟

بهترین دکتر مردانه دندان پزشک
دکتر سيد رضا شفیعی اسکوئی
۱۰/۱۰/۱۳۹۷
دنیای جوراب های مردانه
۱۴/۱۰/۱۳۹۷
رفتار مرد عاشق شخص مضطرب

اگر عاشق شخصی مضطرب شدیم چکار کنیم - قسمت دوم

اگر عاشق شخصی مضطرب شدیم چکار کنیم:(قسمت دوم)

  • در شرایط های ویژه می توانند حس راحتی داشته باشند:
    بعضی اوقات چیزهای عجیب و شگفت و انگیز به آنها یاری می کند. این اهمیت ندارد که آنچه به آنها راحتی و آرامش می دهد، همیشه مورد قبول است یا خیر و این هیچ اهمیت ندارد که تا چه اندازه عجیب و غریب باشد. بنابراین چنانچه مشاهده کردید نامزدتان بعد از جست و خیز در زیر باران احساس خوشایندتر و آرام تری پیدا کرد شگفت زده نشوید، تنها چکمه های تان با بپوشید و او را همراهی کنید. یا چنانچه مشاهده کردید برادرتان با در کنار هم قرار دادن کتاب هایش به ترتیب رنگ و اندازه آرامش بیشتری پیدا می کند، لطفا کتاب ها را همانگونه که دوست دارد برایش مرتب کنید.
  •  برای فهمیدن و شناسایی آن چه آرامش آور است، به کمک احتیاج دارند:
    بعضی اوقات مشخص کردن و فهمیدن آنچه سبب آرامش می شود، راحت تر است، زیرا شما از خارج به آن وضعیت می نگرید.در برخی وضعیت ها آنها را از نظر جسمی آرام تر می بینیم؛ امکان دارد این آرامش آن ها در جواب به اشخاص، رایحه ها، مکان ها و موسیقی ها باشد. چنانچه مطلع شدید که چیزی آنها را آرام می کند حتما ابراز کنید. شاید بتواند در شرایطی دیگر هم کمک کننده باشد.
  •  این توانایی را دارند که بگویند چطور کمک شان کنید:
    روش های زیادی برای یاری به شخصی وجود دارد که گرفتار استرس و نگرانی است، ولی باید این راه ها را در طول مدتی که آرام هستند پیدا کنید. دقیقا وقتی که آنها در ورطه استرس افتاده اند و دنیایشان تیره شده است، نمی توانند برای شما بیان کنند که چطور می توانید به آنها کمک کنید. بنابراین از یک وضعیت اضطراب آلود از خودتان سوال کنید در شرایط مشابه بعدی چطور می توانید به او کمک کنید.
    به این فکر نمایید چه نکات خوب و بدی درمورد چگونگی کمک در این وضعیت موجود است. این سوال ها را در طول مدتی آرام تر و ساکت تر جواب دهید. این گونه هردوی شما حس توانمندی بیشتری در مدیریت شرایط بعدی خواهید داشت.
  •  باید به حرفهایشان گوش دهید؛ نه اینکه سرزنشش کنید:
    فرصت حرف زدن به آنها و حس اینکه به صحبت آنها گوش داده می شود، خیلی خیلی تاثیرگذار است. این عمل به اعتماد به نفس شان کمک کرده و سبب می شود بتوانند مواردی را که سبب استرس یا کم شدن استرس آنها می شود، بیابند. درعوض صرفا سرزنش کردن و نصیحت کردن آنها، تاثیر برعکس خواهد داشت. وقتی شما تاثیرگذار خواهید بود که به صحبت های آنها خوب گوش دهید و توجه کنید، نه اینکه شما مدام با آنها حرف بزنید، سوال بپرسید و نگران دریافت جواب یا سکوت نباشید. شاید شما نشنوید، ولی همواره در ذهن آنها میزان زیادی از سروصدا وجود دارد.
  •  آنها هم به شما علاقه دارند:
    آنها مطلع هستند که زندگی کردن با آنها سخت است، اطلاع دارند که برای حمایت از آنها خیلی سعی می کنید و این امر را تحسین می کنند و قدردان هستند. شاید نتوانند به بهترین شکل ممکن علاقه خود را به شما ابراز کنند، ولی آنها هم شما را از صمیم قلب دوست دارند.
اگر عاشق شخصی مضطرب شدیم چکار کنیم ؟Reviewed by جنتلمرد on Jan 1Rating: 4.0اگر عاشق شخصی مضطرب شدیم چکار کنیم - قسمت دومبعضی اوقات چیزهای عجیب و شگفت و انگیز به آنها یاری می کند. این اهمیت ندارد که آنچه به آنها راحتی و آرامش می دهد، همیشه مورد قبول است یا خیر و این هیچ اهمیت ندارد که تا چه اندازه عجیب و غریب باشد.

بعضی اوقات چیزهای عجیب و شگفت و انگیز به آنها یاری می کند. این اهمیت ندارد که آنچه به آنها راحتی و آرامش می دهد، همیشه مورد قبول است یا خیر و این هیچ اهمیت ندارد که تا چه اندازه عجیب و غریب باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *