روش صحیح ادکلن زدن مردان

راه های درمان جوش های بلوغ
درمان جوش های بلوغ مردانه
۳۱/۰۴/۱۳۹۷
انتخاب لباس مناسب پوست تیره
لباس مناسب پوست های تیره برای آقایان
۰۲/۰۵/۱۳۹۷
بهترین روش ادکلن زدن

روش صحیح ادکلن زدن

اگر با زدن عطر روی پوستتان راحت هستید، آن را امتحان کنید. مقدار کمی روی مچ دست یا پشت گردن و گوشهایتان معمولا کافی است. کامیل گوتال از عطر فروشی معروف Annick Goutal در پاریس می گوید:اما اگر ماجراجویی بیشتری می خواهید و دوست دارید قسمت های دیگر بدنتان را امتحان کنید، پشت زانوها، و کمرتان نیز جاهای خوبی هستند.

متخصص عطری که در پشت صحنه ی تولید طیف های عطر برای کمپانی های مختلفی مانند Lalique, Paco Rabanne و Ferrari فعالیت می کند می گوید:یک مرد باید جایی که می خواهد بوسیده شود را عطر بزند. روش دیگر، زدن عطر روی پیراهن یا شال گردن است. او می افزاید:این ها چیزهایی هستند که ممکن است توسط یک مرد جا گذاشته شوند، در اینصورت او هیچ وقت فراموش نخواهند شد.

اگر از ادکن ها و عطرهای ضعیف تر استفاده می کنید، بهترین مکان برای عطر زدن پشت گوش ها یا قفسه سینه است.

همچنین از دیگر محل های توصیه شده برای این گونه عطرها می توان به داخل آرنج و پشت زانو اشاره کرد.

از فاصله 10 تا 15 سانتی عطر را اسپری کنید

بسته به نوع ادکلن و البته اسپری کننده آن، بهترین فاصله چیزی حدود 10 تا 15 سانتی متری برای اسپری کردن ادکلن یا عطر است که با این روش، بیشترین ماندگاری و البته بهترین رایحه را به شما و اطرافیان خواهد داد. پس از فواصل خیلی نزدیک، یا خیلی دور عطر و ادکلن را اسپری نکنید.

از پخش کردن عطر با دست ها خودداری کنید

بسیار دیده شده است که پس از استفاده از عطر و ادکلن ، با مالیدن دست ها به هم سعی در پخش کردن عطر دارند که این امر غلط است. بهتر است تنها عطر را اسپری کنید و اجازه دهید خشک شود.

روش صحیح ادکلن زدن مردانReviewed by جنتلمرد on Jul 23Rating: 3.0روش صحیح ادکلن زدناگر با زدن عطر روی پوستتان راحت هستید، آن را امتحان کنید. مقدار کمی روی مچ دست یا پشت گردن و گوشهایتان معمولا کافی است

اگر با زدن عطر روی پوستتان راحت هستید، آن را امتحان کنید. مقدار کمی روی مچ دست یا پشت گردن و گوشهایتان معمولا کافی است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *