روش صحیح اصلاح صورت مردان

کفش
راه هایی برای فرار از تنگ بودن کفش
۰۱/۱۰/۱۳۹۷
چگونگی مراقبت از ریش و سبیل
۰۳/۱۰/۱۳۹۷
اصلاح صورت

جنتللمرد

از اصلاح صورت به عنوان اولین کاری که از خواب بیدار میشوید اجتناب کنید. به پوست خود این فرصت را بدهید تا از خواب بیدار شود. در این مدت پفی صورت شما که به علت جمع شدن آب زیر پوست به وجود آمده است پایین میاید و شما میتوانید اصلاح تمیز تری داشته باشید.
ته ریش خود را با آب ولرم و گرم تر کنید که کمک میکند ساقه مو بلند شود و مو رابدون بریدن پوست صورت اصلاح کنید
.خمیر ریش ر ا روی ته ریش خود با حرکت ماساز وار بمالید. چنانچه خمیر ریش دارای ویتامین E و الوورا  باشد  برای پوست شما بهتر است برای اینکه سوزش بوجود امده  از جای تیغ را تسکین میدهد , به پوست شما آرامش میدهد و آن را بهبود میبخشد. برای تراشیدن صورت خود فقط کمی خمیر ریش  نیاز دارید.
تیغ خود را در هنگام تراشیدن صورت خود بشورید و آن را از مو بری کنید. توجه داشته باشید که از حرکت ها ی کوتاه و آهسته استفاده کنید. در این کار اصلا عجله نکنید.

اگر تیغ اصلاح شما کند باشد، به بریدگی و التهاب‌های پوستی پس از اصلاح منجر خواهد شد. شناسایی کند شدن تیغ نیز کار ساده و راحتی است. هرگاه احساس کردید در حین فرآیند اصلاح، تیغ آن‌گونه که باید و شاید موهای صورت را نمی‌تراشد، به احتمال زیاد تیغ کند شده است. بهترین روش اصلاح صورت استفاده از تیغ‌هایی است که بر روی آنها نواری تعبیه شده است. این نوار میزان تیز بودن تیغ را نشان می‌دهد. به این ترتیب اگر این نوار محو شد، به این معناست که عمر تیغ به پایان رسیده است.

سعی کنید حرکات دسته تیغ بر روی پوست صورت نرم و آهسته باشد. در واقع این دسته تیغ است که باید موهای صورت را بتراشد نه دست‌های شما! در حین اصلاح، سعی کنید مسیر رویش موهای صورت را تشخیص داده و دسته تیغ را در همان میسر حرکت دهید.

اگر هم قصد دارید ریش و سبیل شما تا حد ممکن کوتاه شود ، پس از تراشیدن موهای صورت در جهت رویش مو، یکبار دیگر صورت را ژل یا کف اصلاح بزنید و در جهت خلاف رویش موی صورت دسته تیغ را بکشید.

بعد از تراشیدن ریش خود از کرمهای غیر چرب استفاده کنید. که اینکار پوست شما را محافظت میکند و تسکین میدهد. میتوانید از افتر شیو هم استفاده کنید ولی دقت کنید بیشتر افتر شیو ها دارای الکل هستند که باعث سوزش میشود و برای خیلی از پوست ها خوب نیست و باعث تحریک پوست های حساس میشود.

از استفاده کردن مواد نعنایی و الکل دار که باعث سوزش و تحریک پوست میشوند اجتناب کنید. از دست مالیدن و تحریک کردن پوست خود به   هر نحوی اجتناب کنید.

از مواد و خمیر ریش های که کف میکنند اجتناب کنید.این خمیر ریش ها دارای سودیوم  و سولفور و برگ بو هستند که کف میکنند و این مواد باعث تحریک پوست میشوند.

روش صحیح اصلاح صورت مردانReviewed by جنتلمرد on Dec 23Rating: 3.0روش صحیح اصلاح صورت مردانروش صحیح اصلاح صورت با تیغ در مطلب زیر

روش صحیح اصلاح صورت مردان

روش صحیح اصلاح صورت با تیغ در مطلب زیر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *