سبیل گذاشتن مردان

راه های افزایش فشار خون در مردان
افزایش فشار خون در آقایان
۲۹/۰۳/۱۳۹۷
نکات تیپ اسپرت مردانه
تیپ اسپرت مردانه
۰۲/۰۴/۱۳۹۷
نکات سبیل گذاشتن مردان

سبیل گذاشتن مردان

این یک کار زمان‌بر است حتی اگر شما رشد خوبی در زمینه ریش داشته باشید. به طور کلی شما باید قبل از هرگونه استایلی روی رشد ریش‌های خود تمرکز کنید. 

شما علاقه‌مند هستید تا یک سبیل ضخیم روی لب‌های خود ایجاد کنید اما بهتر است تا این قسمت را با بقیه قسمت‌های صورت در یک زمان بلند کنید تا از هرگونه شکل عجیب و غریبی جلوگیری کنید. مهم نیست که رنگ‌ها دارای تفاوت هستند البته یک سری لکه‌ها می‌توانند ایجاد مشکل کنند.

 اینکه یک سبیل خوب از آب در بیاید فقط مقداری صبر لازم دارید. یک سبیل پرپشت و قطور یک شبه آماده نمی شود و یا قرصی وجود ندارد که شب بخورید و صبح که از خواب بیدار می شود . بنابراین اگر سبیل می خواهید باید جور آن را نیز بکشید. ممکن است اینکه با یک سبیل کم پشت و کوتاه شروع کنید و این موضوع چهره شما را به هم بریزد و به شکل یک نوجوان تازه بالغ شده در بیایید مشکل داشته باشید. برای حل این مسئله می توانید صبر کنید تا موهای صورت شما به اندازه کافی بلند شوند و زمانی که احساس کردید به میزان کافی رشد کرده اند ریش های خود را کوتاه کنید و مدل سبیل مورد نظر خود را از آن در بیاورید.

رشد سبیل را افزایش دهید

چطور می شود که می بینیم بعضی افراد در عرض مدت کوتاهی، به حدی موی صورتشان رشد کرده که گویی سال ها درویشی پیشه کرده اند و ما آن ها را مدت هاست که ندیده ایم؟ خوب افزایش رشد ریش و سبیل هم قلق خود را دارد و با انجام چندین کار می توانید سرعت رشد آن ها را افزایش دهید.

اولین راه افزایش سرعت رشد موی صورت استفاده از مکمل های معدنی و ویتامین های مختلف است. آن ها به افزایش سرعت رشد موی صورت کمک می کنند. مصرف بیشتر ویتامین های A، B، C، E و همچنین مصرف بیوتین باعث تقویت و تغذیه شدن پیاز مو می شود و مو را از پایه قوی تر می کند. پوست انداختن پوست و نظافت پوست نیز تاثیر زیادی بر سرعت رشد موی صورت دارند. می توانید برای نظافت بیشتر پوست بعد از تراشیدن موی صورت و قبل از شروع دوره از ماسک های تمیز کننده پوست صورت استفاده کنید تا شرایط سالم تری برای رشد موی صورت به وجود بیاید. استفاده از کرم های مرطوب کننده و آبرسان نیز می توانند محیط مناسب تری برای رشد سریع موی صورت بر روی پوست ایجاد کنند. و آخرین موردی که می توانیم برای افزایش سرعت رشد موی صورت به شما پیشنهاد کنیم نوشیدن مایعات بیشتر و مخصوصاً آب بیشتر است.

سبیل گذاشتن مردانReviewed by جنتلمرد on Jun 20Rating: 3.0سبیل گذاشتن مردان یک کار زمان‌بر است و به آسانی کشیدن سبیل با مداد نیست حتی اگر شما رشد خوبی در زمینه ریش داشته باشید

یک کار زمان‌بر است و به آسانی کشیدن سبیل با مداد نیست حتی اگر شما رشد خوبی در زمینه ریش داشته باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *