شیوه صحیح تا زدن شلوار

کباب
طرز تهیه کباب کوبیده
۱۸/۰۸/۱۳۹۷
زنجیر چرخ
نحوه صحیح بستن زنجیر چرخ
۲۰/۰۸/۱۳۹۷
شلوار

جنتلمرد

بالا زدن پاچه شلوار جین و نمایش بخشی از مچ پا، همچنان به عنوان بخشی از سبک مد خیابانی، در پوشش های مختلف دیده می شود. البته شما می توانید انتهای شلوار جین خود را به سادگی تنها یک بار تا زده و از آن استفاده کنید، اما ترفند ساده و مهمی در این زمینه وجود دارد که اغلب متخصصان مد و فشن از آن مطلع بوده و از آن برای ایجاد یک ظاهر زیبا و همچنین، عدم تغییر وضعیت پاچه بالا زده شلوار در طول روز استفاده می کنند. 

مرحله ۱: یک اینچ از عرض پارچه شلوار جین را (مطابق شکل بالا) در فاصله سه اینچی انتهای شلوار با انگشت های خود بگیرید.

مرحله ۲: همان بخش یک اینچی را تا کرده  و در جای خود محکم کنید.

مرحله ۳: همانطور که هنوز آن بخش را محکم نگه داشته اید، به دقت شروع کنید به تا کردن و بالا زدن انتهای شلوار.

مرحله ۴: پاچه شلوار را سه بار تا کرده و بالا بزنید

 شلوار جین تنگ تر، تا زدن نازک تر

برای شلوارهای صاف و راسته تا زدن روش خوبی برای تنگ تر کردن آن است. ولی برای شلوارهای تنگ سعی کنید قسمت فابریک پایین شلوار را تا نهایتا ۱ سانت تا بزنید. این کار را تا قسمت قوزک پا انجام دهید و سعی کنید که قسمت فابریک دوخته شده روی شلوار معلوم باشد.

 جین های لبه دار تا زدن های یک یا دوتایی می طلبد

قسمت فابریک پایین پاچه را تا ۱ یا دو سانت تا بزنید و با این کار یک استایل کلاسیک ساخته اید. اگر می خواهید شلوار شما ظاهر تمیزی داشته باشد قسمت فابریک را یک بار دیگر به سمت داخل تا بزنید.

 زیاده روی نکنید

بیشتر از دو تا روی شلوار زیبایی خودش را از دست می دهد.همانطور که یک یا دو تا روی شلوار برای تنظیم کردن آن و همچنین ست کردن آن با کفشی که می پوشید مناسب است، تا زدن های زیادی می تواند ظاهری فوق العاده زشت به شلوار شما بدهد.

شیوه صحیح تا زدن شلوارReviewed by جنتلمرد on Nov 10Rating: 3.0شیوه صحیح تا زدن شلواربررسی نکات و را هایی برای بهتر تا زدن شلوار مردانه

شیوه صحیح تا زدن شلوار مردانه چگونه است ؟در این مقاله راه هایی برای بهتر تا زدن شلوار مردانه آموزش خواهیم داد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *