ست کردن شلوار کرم خاکی با لباس

خمیر دندان
راه های شناخت خمیر دندان مناسب برای آقایان
۱۷/۱۱/۱۳۹۷
بهترین فروشگاه لباس مردانه تهران
فروشگاه پاتن جامه شعبه تهرانپارس تهران
۲۱/۱۱/۱۳۹۷
ست شلوار کرم خاکی

ست کردن شلوار کرم خاکی با لباس

ست کردن شلوار کرم خاکی با لباس

شلوارهای خاکی نقش هایی ساده و غیر رسمی دارند اما در عین حال راه را برای استفاده از لباس های زیباتر در بالاتنه هموار میکند. با استفاده از لباس مناسب و زیورآلات چشمگیر همراه با این شلوارها می توانید تیپی شیک و زیبا بوجود آورید.

شلوار خاکی را با یک رنگ زیبا و چشمگیر استفاده کنید

 از آنجایی که خاکی رنگی خنثی است، به آسانی می توانید آن را با یک رنگ روشن و زیبا تلفیق کنید. می توانید پیراهنی که به تن می کنید را رنگی تهیه کنید یا چنانچه مایل هستید همه پوشش هایتان در رنگ خنثی باشد، از زیورآلات با رنگی جذاب استفاده کنید.

از پلیور یا مانتو کمک بگیرید

 از طرف دیگر، چنانچه حس و حال این را ندارید که از رنگی روشن و جذاب تر بهره ببرید می توانید یک ظاهری تازه در عین حال جذاب با به تن کردن پلیوری بلند یا یک روپوش بسازید. کت چرم معمولا انتخاب خوب و جالبی در کنار این شلوار است. یک پلیور نازک زیبا در رنگ تیره یا مشکی هم می تواند انتخاب مناسبی برای پوشیدن با شلوار خاکی در روزهای بهاری باشد.

شلوار خاکی و لباس جین

 چنانچه مایل هستید برای یک مراسم دوستانه شلوار خاکی بپوشید می توانید برای اینکه ظاهری گرم تر داشته باشید آن را با یک پیراهن لی تلفیق کنید. برای اینکه ظاهری زنانه تر برای خود بوجود آورید از کفش پاشنه بلند بهره ببرید ولی چنانچه می خواهید صمیمی و غیر رسمی لباس انتخاب کنید می توانید به آسانی با کفش های تخت این دو پوشش را ترکیب کنید.

کلاسیک

 یکی دیگر از راه های پوشیدن شلوار خاکی، پوشیدن آن با بلوز سفید رنگ است. تلفیق سفید و خاکی تماما کلاسیک و در عین حال در همه وقت شیک بوده و هیچوقت از تازگی نمی افتد. شما می توانید برای قشنگ تر بودن این تیپ شومیز یقه دار سفید به تن کنید. چنانچه مایل هستید حالت صمیمی و گرمی داشته باشد یک تی شرت ساده سفید هم کاربرد زیادی خواهد داشت.

خاکی و رنگ های روشن

 چنانچه به تیپ تلفیق کلاسیک سفید خاکی علاقمند هستید ولی مایل هستید مقداری رنگ به تیپتان اضافه کنید، می توانید از رنگ های پاستل یا کمرنگ یاری بگیرید. رنگهایی که بسیار جیغ نیستند و از تلفیق با سفید بوجود می آیند. برای فصل بهار رنگ صورتی، سبز روشن و آبی آسمانی توصیه های خوبی هستند.

چکیده

  • شلوارهای خاکی نقش هایی ساده و صمیمی دارند.
  • خاکی رنگی خنثی است، به آسانی می توانید آن را با یک رنگ روشن و زیبا ترکیب کنید.
  • یک پلیور نازک شیک در رنگ تیره می تواند انتخاب خوبی برای استفاده با شلوار خاکی باشد.
  • برای یک محفل صمیمانه شلوار خاکی را با یک پیراهن لی ترکیب کنید.
  • تلفیق سفید و خاکی خیلی کلاسیک و در عین حال همه وقت شیک بوده و هرگز از مد نمی افتد.
  • برای فصل بهار رنگ صورتی، سبز روشن و آبی آسمانی با شلوار کرم توصیه های مناسبی هستند.
ست کردن شلوار کرم خاکی با لباسReviewed by مردانه on Feb 7Rating: 3.0ست کردن شلوار کرم خاکی با لباسشلوارهای خاکی نقش هایی ساده و غیر رسمی دارند اما در عین حال راه را برای استفاده از لباس های زیباتر در بالاتنه هموار میکند.

شلوارهای خاکی نقش هایی ساده و غیر رسمی دارند اما در عین حال راه را برای استفاده از لباس های زیباتر در بالاتنه هموار میکند …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *