ست‌های جذاب با کت شلوار مشکی

بستن گره کراوات
آموزش بستن کراوات به روش four in hand
۰۶/۰۹/۱۳۹۶
بهترین فروشگاه لباس مردانه تهران
فروشگاه هاکوپیان شعبه آ.اس.پ تهران
۰۷/۰۹/۱۳۹۶
کت شلوار مشکی

ست‌های جذاب با کت شلوار مشکی

ست‌های جذاب با کت شلوار مشکی

 کت و شلوار مشکی را با چه طیف های رنگی می توان ست کرد ؟

 رنگ مشکی اغلب با هر رنگی هماهنگ می شود ولی یک قانونی که بیشتر مواقع زمان به تن کردن کت و شلوار مشکی باید رعایت کرد این است که باید مطلع باشید چه رنگی بیشتر با ویژه گیهای شما همخوانی دارد. رنگی که برازنده دوست شما است  امکان دارد خیلی در اندام شما زیبا دیده نشود. پس باید به نقاط قوت خودتان توجه بیشتری کنید و مشاهده کنید کدام یک از این رنگ های تکمیل کننده برای شما بهتر هستند. یکسری رنگ ها هستند که همیشه برای تلفیق با کت و شلوارهای مشکی مناسب هستند. رنگ هایی ماننده سفید، صورتی ، آبی روشن و خاکستری.

ست کردن کت و شلوار مشکی با پیراهن صورتی رنگ

 درکنار کت و شلوار مشکی فقط یک طیف صورتی خاص که کاملا شاخص و شناخته شده است را به شما توصیه می کنم. چنانچه از کراوات هایی با رنگ های تکمیل کننده استفاده کنید استایل و ظاهر زیباتر خواهید داشت. رنگ هایی مانند یاسی،آبی روشن ، صورتی،آبی دریایی و مشکی. برای زیباتر دیده شدن تلفیق مشکی و صورتی از پارچه هایی که جنس و بافت و نقش های جوان تری دارند استفاده کنید.

ست کردن کت و شلوار مشکی با مشکی

 در ارتباط با این تلفیق رنگ باید مقداری جوانب احتیاط را در نظر بگیرید. این تلفیق به بدن برخی از مردها زیبایی چندانی ندارد و خوب است در رنگ پیراهن هایی که به تن می کنند مقداری اختلاف وجود داشته باشد. خوب است درکنار لباس و کت و شلوار مشکی کراوات نبندید ولی چنانچه مایل بودید از کراوات استفاده کنید رنگ آن حتما مشکی باشد. تحت هیچ شرایطی تلاش نکنید کراوات رنگی استفاده کنید زیرا استایلتان را دمده و نامرتب می کند.

ست کردن کت و شلوار مشکی با لباس آبی

 آبی روشن نمونه با نشاط تر و زیباتر رنگ سفید کلاسیک است. با کت مشکی و لباس آبی از لوازم جانبی با نقش های سفید و مشکی استفاده کنید. این رنگ ها هم اختلاف خیلی کمی با همدیگر دارند و هم در تراز با یکدیگر قرار می گیرند. برای این تلفیق لباس کراوات مشکی بکار ببرید. از رنگ های آبی مقداری پررنگ تر مانند آبی لاجوردی و نیلی هم می توانید استفاده کنید.

ست کردن کت و شلوار مشکی با پیراهن سفید

 نمی شود در انتخاب پیراهن سفید با کت و شلوار مشکی دچار خطا شد. ولی امکان دارد در انتخاب کراوات مقداری دچار خطا شوید. کراوات هایی که برای این تلفیق رنگ انتخاب می کنید در رنگ های تندی مانند مشکی، قرمز تیره، سبز زمردی، آبی کم رنگ یا بنفش و با طرح شطرنجی یا راه راه باشد. تلاش کنید از پارچه های براق استفاده نکنید زیرا امکان دارد جلب توجه کند.

ست لباس بنفش با کت و شلوار مشکی

 زمان ست کردن بنفش با کت و شلوار مشکی مناسبترین رنگ،بنفش یاسی است زیرا روشنترین و ملایمترین طیف بنفش است. در ست کردن کراوات با این رنگ آزاد هستید.صورتی تیره،بنفش تیره،بنفش مایل به آبی و بنفش مایل به ارغوانی سیر خوب هستند.چنانچه رنگ پیراهنتان بنفش تیره است پس کراوات طرح دار ببندید.

با پیراهن طوسی

می توانید راحت انواع طیف های طوسی را به تن کنید.طوسی تخته سنگی، طوسی زغالی و طوسی روشن رنگ های مناسبی برای این تلفیق هستند و بخاطر اینکه این رنگها از یک طیف هستند می توانید برای کراوات هم از این تنوع رنگ ها بهره ببرید. می توانید در کنار پیراهن طوسی از یک کراوات طوسی پررنگ تر یا کراوات مشکی بهره ببرید. کراوات های نقش دار مورب، افقی یا شطرنجی هم انتخاب های خوبی برای تلفیق کردن هستند.

ست‌های جذاب با کت شلوار مشکیReviewed by جنتلمن on Nov 28Rating: 4.0ست‌های جذاب با کت شلوار مشکی رنگ مشکی اغلب با هر رنگی هماهنگ می شود ولی یک قانونی که بیشتر مواقع زمان به تن کردن کت و شلوار مشکی باید رعایت کرد این است که باید مطلع باشید چه رنگی بیشتر با ویژه گیهای شما همخوانی دارد.

رنگ مشکی اغلب با هر رنگی هماهنگ می شود ولی یک قانونی که بیشتر مواقع زمان به تن کردن کت و شلوار مشکی باید رعایت کرد این است که باید مطلع باشید چه رنگی بیشتر با ویژه گیهای شما همخوانی دارد .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *