تصورات غلط در فضای مد

بهترین فروشگاه لباس مردانه تهران
فروشگاه نوین چرم شعبه کوشک تهران
۲۴/۰۹/۱۳۹۶
براشینگ آقایان
براشینگ موی آقایان
۲۵/۰۹/۱۳۹۶
لباس مردانه

تصورات غلط در فضای مد

تصورات غلط در فضای مد

 هر یک از چهار فصل چالش های خاص خود را درباره مد و فشن دارد. وقتی که شما از منزل خارج می شوید، به یک یک لباس هایی که می خواهید برتن کنید، می اندیشید. شاید برخی از آن ها را فقط شما دوست داشته باشید، در حالی که برای سایرین غیر متعارف باشد، شاید هم بالعکس.

کفش بدون جوراب

 پوشیدن جوراب در تابستان، کار راحتی نیست، پس چنانچه شما هم علاقه دارید که پاهایتان کمی هوا بخورد، کفش تان را بدون جوراب بپوشید. این تیپ نه فقط ساده و راحت می باشد بلکه مورد پسند خیلی از طراحان مد هم واقع شده است. توصیه ما به شما این است که با این تیپ، شلواری که قد آن تا روی قوزک پایتان است، بپوشید.

بوت پوشیدن در تابستان ممنوع

 حتما شما هم جزو اشخاصی هستید که با گرم شدن هوا بوت های خود را به گوشه ای می گذارید، ولی صبر کنید. شما می توانید بوت های خود را با شلوارهای کوتاه رنگی و جذاب تان تلفیق کنید. شاید برای شما غیرعادی باشد ولی طراحان مد این ست را دوست دارند و آن را به فشن بلاگرها هم توصیه می کنند. برای این تیپ خوب است که تی شرتی ساده را به تن کنید.

نپوشیدن لباس چند لایه در تابستان

هرچند در پاییز و زمستان غیرطبیعی نیست که برای گرم شدن چند لایه لباس را روی هم بپوشیم ولی شاید این کار در تابستان برایتان کمی غیرعادی باشد. ولی خوب است که کمی به تیپ خود تغییر دهید و این تیپ را در ماههای گرم سال هم امتحان کنید. مناسب ترین انتخاب تی شرتی سفید در زیر پیراهنی گل دار یا طرحدار و رنگی است.

لباسی که گل دارد زنانه است

 شاید ذهنیت شما این باشد که البسه گلدار و طرحدار فقط برای بانوان خوب است ولی چنانچه به چند سال پایانی نگاهی کرده باشید، مشاهده می کنید که این نوع لباس ها چقدر بین مردها هم طرفدار دارند. چنانچه نگران این هستید که قیافه و تیپ شما زنانه دیده می شود، پیشنهاد ما به شما این است که از رنگ های تیره این مدل را امتحان کنید. مناسبترین ست برای شما، بلوز یا پیراهنی گلدار به همراه شلواری به رنگ خنثی می باشد.

همه پوشاک زمستان را کنار بگذارید

 شاید تصور کنید که با عوض شدن فصل، شما هم باید به طور کامل کمد پوشاکتان را عوض کنید ولی خوب است که کمی صبر کنید. بعضی از لباس ها برای همه فصل های سال خوب هستند.مثلا شلوارهای رنگ تیره، پیراهن و تی شرت های آستین بلند هم بعضی  اوقات در فصل های گرم سال کاربرد دارند.

مشکی تنها برای پاییز و زمستان است

 هرچند که مشکی رنگی تابستانی حساب نمی شود ولی این به این مفهوم نیست که باید آن را از کمد پوشاکتان بیرون بیاورید. برعکس بعضی اشخاص معتقد هستند که با لباس مشکی زیبایی ما دو چندان می شود.

 ولی چطور در تابستان لباسی مشکی بپوشیم؟ از یاد نبرید که از پوشیدن لباسی سر تا پا مشکی اجتناب کنید چون گرما را به حد زیادی جذب می کند و سبب عرق کردن تان می شود. پس خوب است که فقط یکی از اجزا تیپ شما، مثل پیراهن یا شلوار، را مشکی بپوشید. اکسسوری های مشکی، مثل کفش، هم می تواند بر زیبایی تیپ شما بیافزاید.

دو رنگ سبز و آبی همخوانی ندارند

 این ذهنیت تماما غلط است. اگر کمی به اطراف تان نگاه کنید می بینید که اشخاص زیادی این دو رنگ را در کنار هم می پوشند و چقدر هم قشنگ و دلفریب شده اند. تنها حواس تان باشد چنانچه یکی از رنگ ها را روشن انتخاب کردید، رنگ بعدی را تیره بگیرید، با این کار تناسب را در تیپ خود بوجود می آورید.

فقط بانوان صندل می پوشند

 همه ما علاقه داریم که پاهایمان در روزهای گرم تابستان هوا بخورد ولی بعضی از آقایان تصور می کنند که صندل انتخاب مناسبی برایشان نیست، به همین علت پاهایشان را از نور آفتاب محروم می کنند. ولی چنانچه شما هم در این گروه از مردها هستید باید بگوییم که تصورات شما اشتباه است. چند سالی است که صندل در فضای مد و فشن آقایان جای خود را پیدا کرده است.

 چنانچه استرس ست کردن آن با سایر البسه را دارید، ما شلوار جین یا شلوار کوتاه را به شما توصیه می کنیم که به قشنگی با آن جفت می شود. صندل ها نه فقط سبک و راحت هستند بلکه به آسانی با تیپ های اسپرت هم ست می شوند.

تصورات غلط در فضای مدReviewed by مردانه on Dec 15Rating: 4.0تصورات غلط در فضای مد هر یک از چهار فصل چالش های خاص خود را درباره مد و فشن دارد. وقتی که شما از منزل خارج می شوید، به یک یک لباس هایی که می خواهید برتن کنید، می اندیشید.

هر یک از چهار فصل چالش های خاص خود را درباره مد و فشن دارد. وقتی که شما از منزل خارج می شوید، به یک یک لباس هایی که می خواهید برتن کنید، می اندیشید …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *