۹ راه برای اصلاح و بهبود عملکرد جنسی مردان

مهم ترین نکات برای افزایش خلاقیت
۷ نکته برای افزایش خلاقیت
۱۲/۰۷/۱۳۹۶
بهترین باشگاه سالن ورزشی و بدنسازی
باشگاه بدنسازی رکورد تهران
۱۴/۰۷/۱۳۹۶
مهم ترین نکات سلامت جنسی مردان

سلامت جنسی مردان

بهداشت جنسی آقایان

9 راه برای اصلاح و بهبود عملکرد جنسی مردان

همواره توجه به بهداشت و سلامت جنسی در اقشار جامعه مد نظر و حائز اهیمت بوده است.با اینحال برخی نکات و موارد کاملا ساده و پیش پا افتاده از طرف آقایان فراموش می شود و یا انجام نمی گیرند.در ادامه به معرفی 9 راه برای افزایش سلامت آقایان می پردازیم.
اگر شما هم به دنبال راهی برای بهبود عملکرد جنسی خود در اوقات همبستری با همسر خود هستید ، بدانید که تنها نیستید.همواره مردان بسیاری به دنبال راهی برای افزایش توانایی و کارایی جنسی خود هستند.که البته این جستجو به منظور رفع مشکلات حاضر و یا بررسی برای راه های جدید در رضایت جنسی همسر است.
شرکت های داروسازی نیز از جمله سرمایه گذاران اصلی این عرصه اند و می دانیم که قرص های بسیاری برای بهبود فعالیت آقایان وجود دارد ، اما نکته حائر اهمیت این است که با انجام راه هایی بسیار ساده می توانید برای همیشه نیاز خود به چنین داروهایی را از بین ببرید.
فراموش نکنید که کارایی دستگاه جنسی شما بر اساس فشار خون شماست.پس بطور کلی هرچه برای قلب شما مفید باشد برای دستگاه تناسلی شما نیز مفید است.
در ادامه با به کار بردن این موارد با ما همراه باشید.

1-همیشه فعالیت داشته باشید.
یکی از راه های مهم برای افزایش سلامت قلب انجام ورزش های هوازی است.همیستری و سکس عموما منجر به افزایش ضربان قلب شما می شود اما با ورزش روزانه و سبک می توانید قلب خود را در وضعی مناسب قرار دهید.روزی 30 دقیقه ورزش های هوازی و سبک همچون دویدن و قدم زدن و یا شنا می تواند تاثیر چشمگیری در سلامت کلی بدن شما داشته باشد.

2-خوردن این مواد را فراموش نکنید.
خوراکی های خاصی وجود دارد که می تواند منجر به افزایش فشار خون شما شود ؛ که عبارتند از :

  • سیر و پیاز : خوردن این سبزیجات ممکن است تاثیر خوبی در بوی دهان شما نداشته باشد ، اما دارای نقشی مهم و اساسی در سیستم گردش خون شمایند.سیر علاوه بر پاک سازی عفونت های بدنی باعث افزایش حجم و بهبود اسپرم های شما می شود و بواسطه طبع گرمی که دارد در رابطه شما و همسرتان نقشی چشمگیر خواهد داشت.
  • موز: یک میوه سرشار از پتاسیوم است ، که در فشار خون نقشی اساسی دارد که می تواند سهم خود را به بهترین وجه در زندگی جنسی شما ایفا کند.
  • ادویه و فلفل : تمام خوراکی های تند (نه زننده) و ادویه ها در فشار خون و سیستم گردش خون شما نقش دارند.خوردن انها را فراموش نکنید.

3-این خوراکی ها را بیشتر مصرف کنید.
در ادامه برخی موارد را معرفی خواهیم کرد که دارای نقشی چشمگیر در سلامت مردان اند :
اسید چرب امگا-3 : این نوع از چربی ها منجر به افزایش فشار خون می شوند.که می توان در گوشت ماهی هایی چون سالامون ، ماهی تن ، آواکادو و روغن زیتون یافت شود.
ویتامین B1 : این ویتامین منجر به افزایش حرکت و ارسال پیام در سیستم عصبی شما می شود.برای تامین این ویتامین از غلات ، حبوبات و بادام زمینی استفاده کنید.
تخم مرغ : علاوه بر ویتامین B ، تخم مرغ در تعادل هرومونی بدن شما نیز نقش به سزایی دارد.همچنین تخم مرغ در کاهش استرس و بهبود نعوظ در آقایان دارای تاثیری مثبت است.

4-استرس خود را بکاهید.
استرس دارای نقشی منفی در تمام جوانب سلامت بدن شما است ، از جمله سلامت دستگاه تناسلی شما.استرس منجر به افزایش ضربان قلب و بالطبع افزایش فشار خون شما می شود ؛ که هر دوی این موارد دارای تاثیری منفی و آسیب به کارایی و سلامت جنسی شماست.استرس روانی همچنین در ارگاسم و نعوظ شما نیز نقشی اساسی دارد.ورزش کردن راهی عالی برای کاهش استرس و بهبود سلامتی شماست.با همسر خود در مورد استرستان صحبت کنید ؛ چرا که می تواند شما را آرام کند و همچنین در رابطه مشترکتان نیز نقش کلیدی خود را ایفا کند.استرس همچنین در اثر عادت به استفاده سیگار و الکل تشدید می شو.

5-عادات  اشتباه خود را دور بریزید.
تمام عادات بدی همچون استعمال دخانیات و مصرف مشروبات الکی دارای تاثیراتی منفی در سلامت جنسی شماست.با اینکه تحقیقات نشان می دهد مصرف اندک از شراب قرمز منجر به بهبود گردش خون در بدن می شود ، اما استفاده بیش از حد الکل دارای تاثیرایت بسیار منفی در بدن شماست.
کم کردن و یا ترک سیگار و الک قدم بزرگی در بهبود سلامت کلی بدن شما و بخصوص سلامت جنسی شماست.عادات غلط خود را با عادات خوبی چون ورزش و خوراک مناسب جایگزین کنید.

6-استفاده از نور خورشید را فراموش نکنید.
نور خورشید باعث توقف تولید ملاتونین در بدن می شود.این هورمون باعث بهبود خواب می شود و در عین حال منجر به کاهش فعالیت جنسی می شود.ملاتونین کمتر مساوی با رغبت و میل بیشتر جنسی است.از خانه بیرون بروید و کمی از هوای آفتابی و نور خوردشید استفاده کرده و لذت ببرید.

7-خود ارضایی و دیر انزالی
با اینحال که فعالیت جنسی و همبستری با همسرتان روشی مناسب برای فعالیت جنسی است ، خودارضایی ؛در کنار اثرات مخرب خود ؛ می تواند در دیر ارضایی شما موثر باشد.
با اینحال مججدا تاکید میکنیم که خوداراضایی دارای تاثیرات مخربی بر بدن شما خواهد بود.اما نحوه انجام آن نیز مورد اهمیت است ، اگر در انجام آن عجله به خرج دهید زمان زیادی ادام نخواهد داشت ، پس سعی کنید آنرا با آسایش خاطر و تمرکز برای ادامه ی بیشتر انجام دهید ،همانطور که برای بودن در کنار همسر خود نیز چنین میلی دارید.
به عنوان توضیحی بیشتر و فارغ از مضرات پزشکی این عمل ، در احکام اسلامی نیز انجام این امر با همسر خود (همسر ارضایی) ایراد شرعی ندارد.(برای اطلاعات بیشتر به توضیح المسائل مراجعه نمایید)

8-به همسرخود توجه کنید.
سکس یک خیابان یک طرفه نیست ، توجه به احساسات و تمایلات جنسی همسرتان تنها موجب فراغت خاطر و رضایت او نخواهد بود ، بلکه میتواند منجر به اشتیاق بیشتر شما نیز بشود.
همبستری های متوالی و توجه به همسرتان در فاصله استراحتتان می تواند منجر به ایجاد لذت و اشتیاق بیشتری برای هر دوی شما بشود.

9-کمک های پزشکی بگیرید.
اگر دارای بیماری های خاص و مشکلات نعوظ ویا مشکلات مادرزاد هستید ، می توانید از درمان های پزشکی استفاده کنید که خوشبختانه در عصر حاضر بهترین درمان های ممکن نیز وجود دارد.برای مشاوره با پزشک خود تردید نکنید ، جای تاسف یا شرمندگی وجود ندارد و وجود چنین مشکلاتی کاملا طبیعی است.

9 راه برای اصلاح و بهبود عملکرد جنسی مردانReviewed by Moein on Oct 5Rating: 3.59 راه برای اصلاح و بهبود عملکرد جنسی مردانسلامت جنسی و بهبود عملکرد جنسی آقایان از مسائل است که ممکن است برای افراد بسیاری موجب نگرانی باشد.این موضوع به خصوص در سنین بالا و یا عادت به استعمال دخانیات و شرب خمر بیشتر احساس می شود.

سلامت جنسی و بهبود عملکرد جنسی آقایان از مسائل است که ممکن است برای افراد بسیاری موجب نگرانی باشد.این موضوع به خصوص در سنین بالا و یا عادت به استعمال دخانیات و شرب خمر بیشتر احساس می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *