راه های از بین بردن شوره

بهترین فروشگاه لباس مردانه تهران
فروشگاه کوتون شعبه دولت تهران
۱۵/۱۰/۱۳۹۷
با کدام سیگار جذاب تر هستید
۱۷/۱۰/۱۳۹۷
شوره ی مو

جنتلمرد

یکی از عواملی که باعث شوره سر می شود پوست خشک است. بعضی افراد ممکن است پوست خشکی نداشته باشند ولی سر آنها شوره می زند. شوره سری که در اثر این جنس پوست ایجاد می شود باعث بروز بیماریهایی مثل اگزما، پسوریازیس و یا باعث رشد قارچ مالاسزیا می شود. داروخانه ها برای درمان شوره سر شامپوهایی را پیشنهاد می کنند که حاوی روی، کتوکنازول، سولفید سلنیوم و اسید سالیسیلیک است. روی موجود در این شامپوها پوسته ها و باکتریها را هدف قرار می دهد.

اسپرین حاوی ترکیبات فعالی به نام سالیسیلیک اسید است. این ترکیب فعال در شامپوهای ضد شوره هم وجود دارد. برای از بین بردن شوره می توانید دو عدد قرص آسپرین را پودر کنید و داخل مقداری شامپو بریزید. فقط کافی است هر دفعه که حمام می روید از این شامپو که حاوی قرص آسپرین است استفاده کنید. شامپو را به مدت 1-2 دقیقه روی سرتان بگذارید. سپس سرتان را آبکشی کنید و بعد از آن دوباره با شامپو بشوئید.

بعضی از محققان معتقدند که روغن نارگیل در درمان شوره سر موثر است. این یک روش آزمایش شده و موفق است. در ضمن بوی بسیار خوبی به موهای شما می دهد. 3 تا 5 قاشق چایخوری از این روغن را به موهایتان بمالید و بگذارید یک ساعت بماند. برای شستشوی موهایتان هم می توانید از شامپو ضد شوره استفاده کنید.

مقداری پوست لیمو را در ظرف کوچکی محتوی روغن نارگیل خیس کنید.این ترکیب را به مدت ۸ الی ۱۰ روز نگهدارید و سپس آنرا صاف کرده و به موهایتان بمالید

.قبل از خواب دو قاشق غذاخوری سرکه و شش قاشق غذاخوری آب داغ را ترکیب کنید.گلوله پنبه ای را داخل این ترکیب بیندازید و آنرا به پوست سر خود بمالید

همانطور که خوردن غذاهای متعادل به تنهایی کمک نمی‌کند، تا شما وزن متعادلی داشته باشید و نیاز به ورزش کردن هم دارید. همچنین ورزش کردن می‌تواند به طرز شگفت انگیزی شما را در حفظ سلامت سر و موهایتان کمک کند.
 
در رژیم غذایی خود چربی‌های بد به‌ویژه شکلات و لبنیات را کاهش دهید. مواد غدایی که چربی بیشتری دارند، شوره سر را هم تشدید می‌کنند. به رژیم غذایی خود استفاده از مواد غذایی که ویتامین B (کمبود آن باعث ایجاد شوره می‌شود) دارند و غذاهایی که چربی‌های خوب دارند، مانند سبزیجات سبز رنگ، حبوبات و پروتئین، را اضافه کنید.
راه های از بین بردن شورهReviewed by جنتلمرد on Jan 6Rating: 3.0راه های از بین بردن شورهیکی از مشکلاتی که تعداد زیادی از ادم ها از ان رنج می برند شوره مو است

راه های از بین بردن شوره

یکی از مشکلاتی که تعداد زیادی از ادم ها از ان رنج می برند شوره مو است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *