ته ریش

بررسی مهم ترین فواید آب نخود
فواید آب نخود برای آقایان
۲۰/۰۴/۱۳۹۷
بررسی مهم ترین فواید ترنجبین
فواید ترنجبین
۲۲/۰۴/۱۳۹۷
گذاشتن ته ریش مردانه

ته ریش مردانه

اگر صورت شما به اصلاح روزانه حساس است و دچار سوزش، جواگر صورت شما به اصلاح روزانه حساس است و دچار سوزش، جوش و غیره می شود، بهتر است ته‌ریش بگذارید. علاوه بر این ته ریش برای مردانی که بیبی فیس هستند بسیار توصیه می شود و آنها را بزرگتر و جذاب تر نشان می دهد و خانم ها عاشق شان می ته‌ریش برعکس خیلی از مدل های بلندتر ریش، نیازمند مراقبت و صرف زمان و توجه بیشتری است. چون در معرض رشد سریع است و اگر به آن نرسید، ظاهر شما را ژولیده و کثیف نشان می دهد. ته ریش را باید سه بار در هفته مرتب کرد و روند مرتب کردن آن از ریش زدن ساده از ته زمان بر تر است.شوند.ش و غیره می شود، بهتر است ته‌ریش بگذارید. علاوه بر این ته ریش برای مردانی که بیبی فیس هستند بسیار توصیه می شود و آنها را بزرگتر و جذاب تر نشان می دهد و خانم ها عاشق شان می شوند.

همانطور که با یک مدل موی بلندتر، همیشه می توانید مدل موهای متنوع تری را از آرایشگرتان بخواهید، پس ریش هم بهتر از کمی بلندتر از طول مطلوب باشد تا مدل دادن به ته ریش آسان تر شود.

 زمان لازم برای ته‌ریش گذاشتن، به طور کامل بر روی رشد ریش شما بستگی دارد. در آمدن ته‌ریش برای برخی از مردان ممکن است سه یا چهار روز طول بکشد، در حالی که برای دیگران ممکن است بیش از یک هفته طول بکشد.

گاهی لازم است که طول ته ریش در قسمت های مختلف صورت اندازه های متفاوتی داشته باشد تا ته ریش شما تمیزتر و جذاب تر به نظر برسد.

برای مرتب کردن ته ریش بهتر است روی خط فک و سبیل را با نمره ۳ و روی گونه خود را نمره ۲ بزنید تا ته ریش شما به آرامی محو شود. مدل ته ریش رایان گاسلینگ این مدلی است.

ته ریشReviewed by جنتلمرد on Jul 12Rating: 3.0ته ریشاگر صورت شما به اصلاح روزانه حساس است و دچار سوزش، جواگر صورت شما به اصلاح روزانه حساس است و دچار سوزش، جوش و غیره می شود، بهتر است ته‌ریش بگذارید

اگر صورت شما به اصلاح روزانه حساس است و دچار سوزش، جواگر صورت شما به اصلاح روزانه حساس است و دچار سوزش، جوش و غیره می شود، بهتر است ته‌ریش بگذارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *