نحوه تشخیص عطر اصل

دهان شویه
روش صحیح استفاده از دهان شویه
۲۵/۰۹/۱۳۹۷
روغن هسته انگور
فواید روغن هسته انگور برای مو و ریش
۲۹/۰۹/۱۳۹۷
عطر

جنتلمرد

یکی از بارزترین تفاوت ها در عطرهای تقلبی نسبت به اصلی آن در شیشه اونهاست بشکلی که شیشه عطرهای تقلبی دارای شفافیت کمتر است بشکلی که اگر شیشه عطر رو در نور لامپ ببینید کدری در آن احساس می کنید که هم ناشی از شیشه عطر و هم خود ماده معطر آن می باشد .
تفاوت دیگر عطرهای اصلی با تقلبی نوع چاپ اسم عطر بر روی شیشه می باشد که در عطرهای اصلی چاپ های که بر روی شیشه عطر حک شده برجسته تر است بشکلی که با لمس کردن نوشته ها احساس زبری می کنید و نوع این چاپ ها بسیار منظم و پر رنگ و بدون هر گونه بی نظمی است .
تفاوت دیگر عطرهای اصلی با تقلبی سوراخ ریزی است که در زیر شیشه عطر می باشد که در عطرهای اصلی این سوراخ وجود ندارد که در بیشتر عطرهای تقلبی این حفره بسیار ریز دیده می شود .
تفاوت دیگر عطرهای اصلی با تقلبی وجود شماره ی است که در زیر شیشه عطر حک شده که گاه شامل حجم عطر و نام عطر می باشد که این نوشته ها در بیشتر عطرهای اصلی به صورت برجسته در زیر شیشه عطر حک شده است اما گاهی در بعضی از ادکلن ها اصلی نیز بجای حک نوشته ها از برچسب یا چاپهای سیاه رنگ استفاده می شود که در این مواقع باید از راه های دیگری اصلی بودن آن را تشخیص داد .
تفاوت دیگر عطرهای اصلی با تقلبی در درب شیشه عطر می باشد که در ادکلن های اصلی در شیشه فوق العاده دقیق و با ظرافت خاصی تزریق شده است و مخصوصاً در درون درب آن نیز این ظرافت دیده میشود و گاه دارای یک لعاب براق می باشد .
مثلاً تنها را تشخیص ادکلن یو دی وی اصلی از تقلبی درب این ادکلن می باشد که در نوع اصلی خود دارای برجستگی های موجی خاصی است بشکلی که اگر با سر ناخن بر روی اون بکشید کاملا مشخص می شود و یا در ادکلن مکسی که در نوع اصلی نام مکسی با ظرافتی خاص بروی درب حک شده است .

اگر عطری با نصف قیمت پیدا کردید، در تقلبی نبودن آن شک نکنید. این روزها تقلبی بودن هم درجه بندی دارد. حتی مارک تقلبی وجود دارد که از کارخانه ی اصلی مجوز دارد! بنابراین هنگام خرید دقت کنید و ترجیحا با کسی که در این زمینه تجربه دارد برای خرید بروید. به خاطر داشته باشید عطر با کیفیت خوب به قیمت ارزان فروخته نمی شود.

محتوای عطر داخل شیشه، بایستی شفاف و درخشنده باشد و رسوبات ته نشین شده نداشته باشد. محتوای داخل کالاهای مشابه همان محصول، دارای تفاوت رنگ با یکدیگر نباشند. محتوای زیرین مایع، نباید کدر باشد و یا دارای تفاوت رنگ با قسمت بالای مایع باشد. همانطور که می دانید، یک عطر خوب دارای چندین لایه، مثل نوت اولیه، نوت میانی و نوت پایه می باشد و یک عطر تقلبی کاملا فاقد این ویژگی است. در محصولاتی که حرفه ای کپی شده اند، عطر تقلبی، شما را بیاد عطر اصل می اندازد، اما در بیشتر موارد، عطر اصل و تقلبی از محصولی مشابه، هیچ شباهتی به هم ندارند. چنانچه از اصالت محصول خود مطمئن نیستید، نباید آن را مستقیما بر روی پوست بدنتان اسپری نمایید؛ زیرا نمی دانید در محتوای مایع آن چه ترکیباتی وجود دارد و ممکن است برای سلامتی شما، مضر باشد.

بسیاری از افراد بر این باورند که بارکد نشان از اصالت محصول است. در حالیکه تحریف بارکد بسیار کار راحتی است، و نمی توان بر اساس آن اصالت کالا را تشخیص داد. ساختن بارکد با برنامه های گرافیکی، بسیار راحت تر از ساختن شیشه، طراحی بسته بندی، و مایع داخل شیشه عطر، می باشد. بارکد روی بسته بندی، نشان می دهد که محصول در چه زمان و مکانی تولید شده است. بایستی بدانید که ممکن است یک محصول در مکان های مختلفی تولید شده باشد

نحوه تشخیص عطر اصلReviewed by جنتلمرد on Dec 17Rating: 3.0نحوه تشخیص عطر اصلیکی از مشکلات غیر قبل حل همواره تشخیص اصل بودن ادکلن است

نحوه تشخیص عطر اصل

یکی از مشکلات غیر قبل حل همواره تشخیص اصل بودن ادکلن است

دیدگاه ها بسته شده است