نگهداری از موهای بلند آقایان

مهم ترین مضرات آب گرم
مضرات آب گرم برای آقایان
۲۰/۰۱/۱۳۹۷
معرفی باشگاه بدنسازی کاپ طلایی
باشگاه بدنسازی کاپ طلایی
۲۱/۰۱/۱۳۹۷
روش نگهداری از موهای بلند

نگهداری از موهای بلند

نگهداری از موهای بلند مردانه

موی بلند همواره از علایق تعداد زیادی از آقایان است اما تنها تعداد محدودی میتدانند موهای خود را بلند کنند شاید خرافاتی مثل ریزش مو و یا حتی کچلی از عواملی باشد که آن ها را از انجام این کار باز می دارد

معمولا آقايان توجه چنداني به نوع شوينده مصرفي‌شان ندارند. اگر پوست کف سر و موهايتان خشک است، بايد از شامپوهاي مخصوص موهاي چرب کمک بگيريد. استفاده از شامپوهاي نامناسب يا صابون‌هاي قوي مي‌تواند باعث تشديد خشکي پوست و مو، پوسته‌پوسته شدن کف سر و ايجاد خارش‌هاي پوستي شود.

معمولا موهاي آقايان بيشتر از خانم‌ها در معرض نور مستقيم آفتاب قرار دارد. نور آفتاب مي‌تواند به مرور زمان باعث تغيير رنگ و خشک شدن موها شود. به همين دليل اگر آقايان مجبورند ساعت‌هاي زيادي از روز را زير نور آفتاب بگذرانند، حتما بايد از کلاه‌هاي راحت، سبک و لبه‌دار استفاده كنند.

مواد مختلف موجود در آب استخرها مانند کلر به تدريج باعث خشکي و تغيير رنگ موها مي‌شوند بنابراين به آقايان توصيه مي‌شود پس از شنا، حتما موهايشان را با آب و شامپوهاي ملايم بشويند.

خيلي از آقاياني که موهايشان سفيد مي‌شود، از رنگ مو استفاده مي‌کنند. چنين افرادي بايد از رنگ موهاي استاندارد و با مارک‌هاي معتبر بهره بگيرند تا ساقه موهايشان خشک و شکننده نشود. رنگ‌هاي غير استاندارد علاوه بر خشک کردن بيش از اندازه موها باعث تحريک پوست پشت گوش و زير چانه مي‌شوند.

نگهداری از موهای بلند آقایانReviewed by جنتلمرد on Apr 10Rating: 3.0نگهداری از موهای بلندموی بلند همواره از علایق تعداد زیادی از آقایان است اما تنها تعداد محدودی میتدانند موهای خود را بلند کنند

موی بلند همواره از علایق تعداد زیادی از آقایان است اما تنها تعداد محدودی میتدانند موهای خود را بلند کنند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *