نگهداری از پاپیون و کروات

شستن ماشین
بهترین روش شستن ماشین
۰۷/۰۹/۱۳۹۷
فست فود
ضررهای فست فود
۰۹/۰۹/۱۳۹۷
راه های نگهداری از پاپیون و کروات

نگهداری از پاپیون و کروات

هنگامی که از یک مهمانی یا جلسه رسمی خسته به خانه یا محل اقامت خود بر می گردید احتمالاً شما تمایل دارید در کم ترین زمان ممکن، کراوات را از گردن خود خارج کرده و استراحت کنید. اما این نکته را در نظر داشته باشید که در این مواقع صرف یک زمان چند دقیقه ای برای بازکردن کراوات می تواند تفاوت زیادی در ظاهر و هزینه های شما ایجاد کند. چرا که عجله ی زیاد در این مورد عواقبی چون خرابی و بد فرم شدن کراوات و صرف هزینه ی دوباره برای آن را در برخواهد داشت. هر بار که می خواهید کراوات را از گردن خود خارج کنید، گره را به آرامی برعکس روشی که برای بستن آن به کار بردید، باز نمایید. چون کراوات را با روش های مختلفی گره می زنند، ممکن است پیدا کردن مسیر گره در برخی از آن ها کمی وقت گیر باشد. هرگز کراوات خود را از طریق کشیدن سر باریک آن که باعث کشیده شدن و افزایش طول پارچه کراوات می شود، باز نکنید.

پس از خارج کردن لازم است که آن را به شکلی مناسب در قسمتی از کمد لباس های خود جاسازی کنید. برخی از مردان، کراوات های خود را به صورت رول کرده در یک کشو می گذارند؛ برخی نیز آن ها را بر روی یک صندلی و یا مبل پهن می کنند. کراوات هایی که از پارچه های ظریف ساخته شده و بسیار ظریف هستند، باید حتماً در یک محل مناسب و مطمئن جاسازی شوند تا از عوامل آسیب رسان محفوظ بمانند. یکی از این پارچه ها ابریشم است که در واقع الیاف آن از نوعی فیبر پروتئینی ساخته شده که بسیار حساس بوده و در صورت ماندن برابر نور خورشید برای مدت زمان طولانی، شدیداً آسیب می بیند؛ از این رو باید کراوات های ابریشمی را در محیط تاریک و سرد و خشک نگه دارید. برای این منظور استفاده از یک جا لباسی مخصوص کراوات یا گنجه و آویز برای آن در کمد لباس، روشی آسان برای جلوگیری از ایجاد آسیب، در این نوع کراوات ها است. برای کراوات های نیکودل، استفاده از یک چوب لباسی و آویزان کردن کراوات ها بهترین روش نگه داری می باشد.

 
کراوات را در حالت گره زده کنار نگذارید چون چروک های پارچه دایمی می‌شوند. با این حال به یاد داشته باشید که کروات هایی را که آویزان کرده اید گاهی جابجا کنید تا چروک‌های نا خواسته ای روی آنها شکل نگیرد. 
 
کروات های ابریشمی را بهتر است آویزان کنید. 
 
کراوات های کشباف یا قلاب دوزی شده را نباید آویزان کرد، بلکه باید آنها را لوله کرد یا در کشوی صاف پهن کرد.
 
هنگام مسافرت از یکی از شیوه ها استفاده کنید تا کراوات در وضعیت مناسبی بماند. 
 
هنگام بسته بندی کراوات را به آرامی به چهار قسمت تا کنید و آن را داخل جیب کت بگذارید و یا آن را لوله کنید و در یک جعبه کوچک بگذارید و جعبه را در گوشه چمدان قرار دهید. 
 
هنگام ورود به مقصد کراوات ها را در روی درب حمام آویزان کنید تا بخار حمام پارچه را تازه کند. 
 
از بین بردن چروک کراوات 
لوله کردن کراوات از طرف نازک و کنار گذاشتن آن به مدت یک یا دو روز اکثر چروک ها را از بین خواهد برد. 
 
شکل دهی کراوات و حالت دهی به کراوات 
 
چون کراوات های مورد علاقه خیلی زیاد مورد استفاده قرار می گیرند، توصیه میشود که یک بخار زن دستی کوچک بخرید و چروک‌هایی را که معمولا دور محل گره کراوات شکل میگیرند بخار بدهید. 
 

نگهداری از پاپیون و کرواتReviewed by جنتلمرد on Nov 29Rating: 3.0نگهداری از پاپیون و کرواتهنگامی که از یک مهمانی یا جلسه رسمی خسته به خانه یا محل اقامت خود بر می گردید احتمالاً شما تمایل دارید در کم ترین زمان ممکن، کراوات را از گردن خود خارج کرده و استراحت کنید.

هنگامی که از یک مهمانی یا جلسه رسمی خسته به خانه یا محل اقامت خود بر می گردید احتمالاً شما تمایل دارید در کم ترین زمان ممکن، کراوات را از گردن خود خارج کرده و استراحت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *