کنترل خشم در آقایان

بررسی برند عینک دودی مردانه
برند عینک دودی مردانه
۲۴/۰۲/۱۳۹۷
معرفی باشگاه بدنسازی مردانه آتش نشانی
باشگاه بدنسازی مردانه آتش نشانی
۲۵/۰۲/۱۳۹۷
روش های کنترل خشم

کنترل خشم در آقایان

کنترل خشم در آقایان

1– هر موقع که حس کردید که خشمگین هستین، نفس عمیق بکشید و با خود کلمات یا عبارات امید بخش و مثبتی را با خود تکرار کنید. مانند: " آرام باش"، "سخت نگیر" ، "درست میشه". این جملات را تا زمانی که عصبانیتتان فروکش کند با خود تکرار کنید.

2– اگر چه  بروز دادن عصبانیت بهتر از نگه داشتن آن است، اما این کار باید به درستی صورت بگیرد. ابراز خشونت به طور ناگهانی به روابط لطمه وارد می‌کند و حتی اعصاب و سلامتی خودتان را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد و دچار بیماری های قلبی و فشار خون میشود. بهتر است همیشه به جای ابراز خشم، عامل عصبانیتتان را بیابید و برای برطرف کردن ان اقدام کنید.

3– سعی کنید به کمک افراد خبره در این زمینه مانند مشاوران مسأله پیش آمده را رفع کنید و رفتارتان را به مرور تغییر دهید.

4– زمان‌ها و شرایطی را که باعث عصبانیت شما می‌شوند یادداشت کنید تا برای کنترل خشم آمادگی داشته باشید.

 

کنترل خشم در آقایانReviewed by جنتلمرد on May 15Rating: 2.5کنترل خشم در آقایانبرای این که مردان در هنگام عصبانیت بتوانند خشم خود را کنترل کنند روش های مختلفی وجود دارد که هر شخص مطابق با تیپ شخصیتی خود میتوانند از این روش ها استفاده کنند. در این مطلب روش های کنترل خشم در آقایان را به شما آموزش میدهیم

برای این که مردان در هنگام عصبانیت بتوانند خشم خود را کنترل کنند روش های مختلفی وجود دارد که هر شخص مطابق با تیپ شخصیتی خود میتوانند از این روش ها استفاده کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *