مرتب کردن ابرو آقایان

اتو
نکاتی درباره اتو کردن شلوار
۰۳/۰۸/۱۳۹۷
لاستیک
بهترین روش شستن لاسیتیک ماشین
۰۶/۰۸/۱۳۹۷
راه های مرتب کردن ابرو

مرتب کردن ابرو

1-در صورت داشتن پوستی چرب، به دلیل تر شحات عرق و چربی پوست در اطراف ابروها ممکن است حالت ابروها را از جهت دار بودن به سمت بالا تغییر داده و متمایل به پایین و نا مرتب نشان دهد بنابر این بهتر است هر روز پس از شستشوی صورت با آب وصابون مخصوص پوستهای چرب از ضد آفتاب مخصوص پوستهای چرب که حاوی چربی نبوده و از عرق کردن زیاد جلوگیری می کند استفاده کرده و از زدن کرمهای مرطوب کننده خودداری شود.
2-افراد دارای پوستهای خشک، از ضد آفتاب یا کرم مرطوب کننده ی مناسب که قابلیت جذبشان بر روی پوست زیاد است و از تعرق زیاد جلوگیری می کند استفاده کرده و سعی کنند کرم مورد نظر را پشت چشم و داخل ابروها نزنند زیرا علاوه بر سفیدی زدن لابه لای ابروها باعث چرب شدن بیش از حد آنها خواهند شد و این خود تعرق پیشانی را زیاد کرده و فرم و حالت ابروها را تغییر خواهد داد.
 

3-پس از جذب کامل ضد آفتاب و باز گشت پوست پس از چند دقیقه به حالت طبیعی ابروها را با شانه های بسیار کوچک که دندانه های چسبیده به هم و ریزی دارند به سمت بالا شانه کنید.

4-گاهی با شانه کردن ابروها ممکن است چند تار ناهماهنگ و بلند تر از سایر تارهای ابرو در بالای آنها طوری دیده شوند که با فاصله و مشخص از یکدیگر نظر شما را جلب کنند و همین چند تار بلند ممکن است هنگامی که روی ابرو های دیگر قرار می گیرند فرم در هم و نا مرتبی به آنها بدهند که در این صورت می توانید این چند تار مو را به آرامی و از نوک با قیچی کوچک کمی کوتاه نمایید و البته مواظب باشید  آنها را مماس با ابروهای دیگر کوتاه نکنید تا هم بقیه ی ابروها قیچی نشوند و هم این چند تار بلند با کوتاهی زیاد از مایل بودن خارج نشده و در خلاف جهت ابروهای دیگر قرار نگیرند.

5-رنگ پوست آقایان به هر رنگی که باشد چه تیره و چه روشن 2 تا 3درجه با رنگ پوستی که در زیر ابروهاست تفاوت دارد به همین دلیل با کم کردن و یا به نوعی برداشتن موهای ابرو به شکلی که مو از ریشه خارج شود تفاوت رنگ قابل ملاحظه ای در بالای ابرو ها ایجاد خواهد شد پس توصیه می شود به هیچ عنوان از موهای اطراف ابرو کم نکنید و حالت طبیعی آنرا حفظ نمایید.

6-کم کردن ابرو به هر شکل نه تنها به مرور سبب خالی شدن ابروها می شود بلکه به تدریج فرم و شکل ابرو را از جهت دار بودن و طبیعی دیده شدن خارج ساخته و کم کم لابه لای ابرو نیز نا منظم خواهد شد و جهت آن به سمت پایین مایل شده و زیبایی طبیعی و شکل مردانه بودن آن را از بین خواهد برد که عملی غیر قابل جبران است، بنابر این توصیه می شود حتی در صورت پر بودن زیر ابروها به بهانه ی مرتب کردن از آنها کم نکنید.

مرتب کردن ابرو آقایانReviewed by جنتلمرد on Oct 27Rating: 3.0مرتب کردن ابرودر صورت داشتن پوستی چرب، به دلیل تر شحات عرق و چربی پوست در اطراف ابروها ممکن است

در صورت داشتن پوستی چرب، به دلیل تر شحات عرق و چربی پوست در اطراف ابروها ممکن است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *