نکاتی درباره اتو کردن شلوار

ضرر های خوردن اب بین غذا
ضرر های اب خوردن بین غذا
۰۲/۰۸/۱۳۹۷
راه های مرتب کردن ابرو
مرتب کردن ابرو آقایان
۰۵/۰۸/۱۳۹۷
اتو

جنتلمرد

  1. میز اتو را تنظیم کنید. روی سطوح صاف نیز می‌شود اتو کشید، منتهی برای گرفتن نتیجه بهتر و جلوگیری از سوزاندن میز یا فرش، از میز اتو استفاده کنید.آن را در ارتفاع مناسب قرار دهید و مطمئن شوید که پایه‌ها ثابت باشد.
  1. لباس خود را بررسی کنید. جنس اغلب لباس‌ها قابل اتو کردن هست؛ اما گاهی درجه و حرارت خاصی برای آنها ذکر شده؛ پس اطلاعات لباس را از روی برچسبی که معمولاً در درز آن دوخته‌شده،چک کنید. بسته به جنس لباس که از پشم، پنبه، کتان، پلی‌استر یا پلاستیک باشد درجه حرارت متفاوت است.پشم و ترکیب پارچه نیاز به تنظیمات حرارت پایین‌تر دارند، درحالی‌که پنبه را می‌توانید در گرم‌ترین دما اتو کنید.
  1. محفظه آب اتو را تا خط نشان پر کنید. استفاده از اتو همراه با بخار کیفیت کار شما را بالا می‌برد.
  2. اتو را روشن کنید و روی درجه‌ای که می‌خواهید بگذارید. اگر روی لباس چیزی درج نشده بود و خود شما هم اطلاعی نداشتید، برای احتیاط با درجه پایین‌تر کار کنید.
  • با آستین ها شروع کنید. از آنجایی که آستین ها بعد از اتو از میز آویزان می شوند، هنگام اتو کردن دیگر قسمت ها دوباره چروک نمی شوند.
  • تمام دکمه ها را باز کنید. همینطور دکمه های سر آستین ها. این همان قسمتی است که افراد تازه وارد اشتباه می کنند. باز کردن دکمه ها کمک می کند که سر آستین به صورت تخت روی میز اتو قرار بگیرد. سر آستین را کاملا باز کنید و به صورت باز شده تخت روی میز اتو قرار دهید و اتو کنید.
  • آستین ها را در صورت لزوم طبق خط اتوی قبلی روی میز اتو قرار دهید و اتو کنید. 
  • یقه لباس را نیز مانند سر آستین ها باید کاملا باز کنید و روی میز اتو قرار دهید. یقه پیراهن را بالا بزنید و به صورت تخت روی میز قرار دهید و اتو کنید. این دقیقا برعکس چیزی است که اکثر افراد انجام می دهند و یقه را در حالتی که پایین است اتو می کنند.
  • ابتدا یک قسمت از دو قسمت جلوی پیراهن که توسط دکمه ها از هم جدا شده اند را اتو کنید.
  • پیرا هن را بچرخانید و در حالی که آویزان است پشت پیراهن را اتو کنید.
  • در نهایت قسمت دیگر جلوی پیراهن را اتو کنید. این روش از چروک شدن دیگر قسمت ها هنگام اتو جلو گیری می کند.    
  • پیراهن را از چوب لباسی آویزان کنید تا حرارت خود را از دست بدهد. اتو کردن لباس دمای پارچه را بسیار بالا می برد و در واقع فرایند تثبیت اتوی لباس وقتی رخ می دهد که پارچه خنک شود. 
نکاتی درباره اتو کردن شلوارReviewed by جنتلمرد on Oct 25Rating: 3.0نکاتی درباره ی اتو کردن شلواربررسی نکته هایی برای بهتر شدن کیفیت اتو کردن شلوار و بالا تر رفتن عمر شلوار

نکاتی درباره ی اتو کردن شلوار

بررسی نکته هایی برای بهتر شدن کیفیت اتو کردن شلوار و بالا تر رفتن عمر شلوار

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *