بهترین راه برای مبارزه با بوی بد دهان

واکس کفش
روش صحیح واکس زدن کفش
۱۱/۱۱/۱۳۹۶
sport
میزان اب مصرفی در هنگام ورزش برای مردان
۱۳/۱۱/۱۳۹۶
boye dahan

gentelmard

در مواقعی فرد مبتلا به بوی بد دهان خودش متوجه این حالت  نیست و با خیال راحت تمایل به هم صحبتی با اطرافیان را دارد و در محل کار یا سایر مکانهای عمومی نیز ممکن است برای عدم ناراحتی شخص مبتلا به بوی بد دهان این موضوع را به فرد نگویند و فقط از او کنره گیری نمایند.
مواد غذایی که بوی تند دارند  مانند سیر و پیاز می تواند بوی بد دهان را افزایش دهند. با بهداشت دهان و دندان میتوان تاحدی از بوی بد دهان کم کرد. بسیاری از داروهای خانگی طبیعی است که به کنترل مشکل بوی بد دهان کمک می کند. اگر بوی بد دهان حتی پس از رعایت  بهداشت مناسب دهان و دندان و با استفاده از درمان های طبیعی ادامه  یابد، شما  نیاز به مراجعه به یک پزشک برای پیدا کردن  دلیل باشید تا مشکل حل شود

گاهی اوقات بوی بد دهان علت ناشناخته ای دارد و با  روشهای مختلف و انجام معاینات لازم به عامل ایجاد بوی بد دهان پی نبرده و باعث سردرگمی  این افراد می شود و لذا فرد مجبور به استفاده دائم از آدامس قرص یا اسپری های خوشبو کننده دهان می باشد که ممکن است عوارضی  در پیش داشته باشد.    بهبود بهداشت دهان و دندان معمولا برای درمان بوی بد دهان و جلوگیری از بروز مجدد آن کفایت می کند.

•    دندان پزشک در مورد بهبود سلامت دهان و دندان توصیه های زیر را ارائه می کند:

•    دندان ها و لثه های خود را به صورت منظم مسواک بزنید

•    بین دندان های خود نخ دندان بکشید

•    زبان خود را تمیز نگه دارید

استفاده از عصاره نعناع یا عرق نعناع قبل از خوابیدن و پس از خوردن غذا می‌تواند در درمان مشکلات گوارشی ناشی از تخمیر مواد غذایی و ایجاد بوی بد دهان بسیار مؤثر باشد.

 پونه؛ برطرف‌کننده  بوی بد دهان. پونه از خانواده نعناع است. پونه ضد سرفه است و بوی بد دهان را از بین می‌برد و به عنوان ضدعفونی‌کننده به شمار می‌رود. زمانی که بوی بد دهان با غذا خوردن از بین نمی رود، غذا سر دل تان می ماند و نمی توانید آن را خوب هضم کنیدباید بدانید خواب روز برای شما بسیار بد است و بوی بد دهان تان را تشدید می کند. بهترین درمان خوردن   شربت سکنجبین عسلی است. یعنی سکنجبین را که اصولا با سرکه و شکر درست می کنید، این بار با سرکه و عسل آماده و میل کنید.

بهترین راه برای مبارزه با بوی بد دهانReviewed by جنتلمرد on Feb 1Rating: 3.0بهترین راه برای مبارزه با بوی بد دهان ناقصدر مواقعی فرد مبتلا به بوی بد دهان خودش متوجه این حالت نیست و با خیال راحت تمایل به هم صحبتی با اطرافیان را دارد و در محل کار یا سایر مکانهای عمومی نیز ممکن است برای عدم ناراحتی شخص مبتلا به بوی بد دهان این موضوع را به فرد نگویند و فقط از او کنره گیری نمایند.

در مواقعی فرد مبتلا به بوی بد دهان خودش متوجه این حالت  نیست و با خیال راحت تمایل به هم صحبتی با اطرافیان را دارد و در محل کار یا سایر مکانهای عمومی نیز ممکن است برای عدم ناراحتی شخص مبتلا به بوی بد دهان این موضوع را به فرد نگویند و فقط از او کنره گیری نمایند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *