جلوگیری از جوش زدن بعد از اصلاح

مهم ترین مضرات چاقی در مردان
مضرات چاقی برای آقایان
۲۳/۰۴/۱۳۹۷
راه های از بین بردن جای بخیه
از بین بردن جای بخیه
۲۵/۰۴/۱۳۹۷
راه های جلوگیری از جوش زدن بعد از اصلاح صورت مردان

جلوگیری از جوش زدن بعد از اصلاح صورت مردان

در بیشتر مواقع پسران جوان وحتی گاهی آقایان ،بعد از اصلاح با تیغ دچار مشکلاتی چون جوش زدن صورت ،ملتهب شدن پوست وحتی شکستگی مو در زیر پوست می شوند واز این بابت به دنبال راه حل هستند.

نکته‌ی اول که مهم و قابل توجه است این است که بهتر و بهتر است که هنگام حمام کردن و یا پس از آن که پوست صورت کاملا مرطوب است این کار را انجام دهید زیرا این رطوبت پوست اولین و مهمترین اساس در جلوگیری از جوش زدن والتهاب آن است.

2ـ و اگر حمام کردن در آن لحظه برای تان مقدور نیست حتما صورت تان را چند بار با آب و شامپوی بدن بشویید تا نه تنها مرطوب شده بلکه با ترشح مقداری چربی نرم تر و آماده برای اصلاح باشد.
3ـ اگر می خواهید از کف و یا ژل ریش استفاده کنید آن را به صورت دورانی و ماساژ وار و از پایین به بالا بمالید تا تمام قسمت های پوست تان مانند زیر موها را هم در برگیرد.
4ـ اگر پوست صورت تان جوش های زیادی می زند و با جوش های چرکی همراه است، برای اصلاح از تیغ های یک بار مصرف استفاده کنید و اگر هم از ماشین ریش تراش استفاده می کنید بعد از اتمام کار حتما آن را با آب و یا مواد استریل کننده تمیز نمایید.
5ـ بعد از اتمام کار برای خشک کردن صورت تان حوله را بروی پوست نکشید تنها آن را چند بار بروی صورت گذاشته و بردارید.
6ـ بعد از اصلاح تان هم حتما از محلول هایی که به عنوان ضدعفونی کننده و نرم کننده هستند (after shave) استفاده کنید.
7ـ در صورت جوش زدن مجدد حتما از صابون های ضد جوش مانند تری کلرو کروان استفاده کنید تا به مرور از حساسیت پوست تان کم شده و جوش ها از بین بروند.
8ـ اگر پوست تان خشک و زبر است هم بعد از استفاده از محلول های after shaver حتما از کرم های مرطوب کننده به صورت دورانی بروی پوست تان استفاده نمایید.

جلوگیری از جوش زدن بعد از اصلاحReviewed by جنتلمرد on Jul 15Rating: 3.0جلوگیری از جوش زدن بعد از اصلاحدر بیشتر مواقع پسران جوان وحتی گاهی آقایان ،بعد از اصلاح با تیغ دچار مشکلاتی چون جوش زدن صورت ،ملتهب شدن پوست وحتی شکستگی مو در زیر پوست می شوند واز این بابت به دنبال راه حل هستند.

در بیشتر مواقع پسران جوان وحتی گاهی آقایان ،بعد از اصلاح با تیغ دچار مشکلاتی چون جوش زدن صورت ،ملتهب شدن پوست وحتی شکستگی مو در زیر پوست می شوند واز این بابت به دنبال راه حل هستند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *