از بین بردن جای بخیه

راه های جلوگیری از جوش زدن بعد از اصلاح صورت مردان
جلوگیری از جوش زدن بعد از اصلاح
۲۴/۰۴/۱۳۹۷
مهم ترین فواید آب زرشک برای مردان
فواید آب زرشک
۲۶/۰۴/۱۳۹۷
راه های از بین بردن جای بخیه

از بین بردن جای بخیه

باقی ماندن جای عمل جراحی روی پوست یکی از نگرانی‌های مشترک همه متقاضیان اعمال زیبایی است شاید شما هم تا به حال با کسانی روبه‌رو شده باشید که بینی‌شان با جراحی فرم خیلی خوبی پیدا کرده اما وقتی از نزدیک به آنها نگاه می‌کنید جای بخیه زیر پره‌های بینی‌شان کاملا مشخص است  به هر حال با ایجاد هر زخم یا برش عمیق روی پوست جای آن تاحدودی باقی می‌ماند اما امروزه راهکارهایی معرفی شده‌اند که با کمک آنها می‌توان جای زخم و بخیه را به حداقل برسانید. 

استفاده از داروهای موضعی یا کرم های ترمیم کننده زخم مثل پماد زینک اکساید یا حتی عسل طبیعی می تواند به نرم شدن و تسریع بهبود زخم کمک کند. برای افرادی که مشکل عروقی دارند یا بیماران دیابتی که زخم هایشان دیر بهبود پیدا می کند، می توان از تزریق PRP هم استفاده کرد. علاوه بر این، نوع برشی که جراح می دهد، مراقبت ها، زمان کشیدن بخیه و اقدام هایی که روی جوشگاه انجام می شود در نتایج زیبایی اهمیت زیادی دارد.

زمان کشیدن بخیه ها در صورت و بدن متفاوت است. بخیه صورت را بعد از 5 روز و بخیه روی بدن را بعد از 10روز تا 2هفته می کشند. توصیه می شود برای گرفتن بهترین نتیجه، بعد از کشیدن بخیه ها، جوشگاه آن لیزر شود. کمی پیش از این، استفاده از لیزرهای خاص ضایعات عروقی توصیه می شد ولی ثابت شده که لیزرهای فراکشنال غیرزخم کننده می تواند نتایج بهتری در این مورد داشته باشد و جای بخیه ها را کمرنگ کند به گونه ای که پوست کاملا سالم به نظر برسد.

  بعد از گذشت چند ماه از بسته شدن زخم هم می توان از لیزرهای مختلف براساس شرایط بیمار استفاده کرد. اگر از زخمی خوب مراقبت نشود و بخیه به دلایلی باز شود، بعد از چند ماه یا چند سال غیر از جوشگاه، در ناحیه فرورفتگی هم ایجاد می شود. در این حالت به کمک لیزردرمانی می توان جای زخم را بهتر کرد اما فرورفتگی باید با ماده پرکننده ای مثل چربی خود فرد پر شود.

از بین بردن جای بخیهReviewed by جنتلمرد on Jul 16Rating: 3.0از بین بردن جای بخیهباقی ماندن جای عمل جراحی روی پوست یکی از نگرانی‌های مشترک همه متقاضیان اعمال زیبایی است

باقی ماندن جای عمل جراحی روی پوست یکی از نگرانی‌های مشترک همه متقاضیان اعمال زیبایی است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *