رنگ کردن مو آقایان

روش نگهداری از تیغ اصلاح
نگهداری از تیغ اصلاح
۱۰/۰۲/۱۳۹۷
بهترین درمان شکنندگی موها
شکنندگی موهای آقایان
۱۲/۰۲/۱۳۹۷
مهم ترین نکات رنگ کردن مو

رنگ کردن مو

در انتخاب رنگ مو قبل از همه توجه کنید که محصولاتی را بخرید که دارای استاندارد هستند. رنگ هایی که به صورت کیلویی و بدون بسته بندی در بعضی از مراکز یا مغازه ها به فروش می رسند قابل اعتماد نیستند بنابراین توصیه می شود از مصرف آنها خودداری کنید.همچنین ممکن است فرد نسبت به رنگ مو حساسیت داشته باشد که در این صورت باید به متخصص پوست مراجعه کند. بنابراین بهتر است پیش از استفاده از رنگ مو از لحاظ نداشتن آلرژی آن را آزمایش کنید. 

باید بدانید که در مورد كلیه رنگ‌ها به‌خصوص رنگ‌های روشن و مد روز، باید رنگ‌آمیزی را از پشت سر شروع کرده و به طرف جلوی سر ادامه دهید.به‌یاد داشته‌باشید در مورد رنگ‌های تیره یا پوشش‌دهنده موهای خاکستری و سفید بهتر است از جایی كه موی خاكستری یا روشن بیشتر است شروع کنید.

اگر برای اولین بار است که می‌خواهید موهایتان را رنگ کنید، یعنی موهای طبیعی و رنگ نشده دارید، باید بیشتر دقت کنید. باید به گونه‌ای رنگ کنید که روی هر تار مو رنگ كافی وجود داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم در شروع كار قسمت‌های انتهایی و طولی را رنگ كنید طوری كه با ریشه مو ۵/۲ سانتی‌متر فاصله داشته باشد و ۱۰ دقیقه صبر كنید یعنی در ابتدا به ریشه‌ها کاری نداشته ‌باشید. ۱۰ دقیقه بعد رنگ را به ریشه مو بزنید و ۳۰ دقیقه برای موهای نازك و ۴۰ دقیقه برای موهای ضخیم صبر كنید.

اگر هنگام رنگ كردن مو ناخن‌ها به رنگ آغشته شود ظاهر خیلی بدی پیدا می‌کند تا جایی که از دور کثیف و آلوده به نظر می‌رسد راه‌حل ساده است، می‌توانید از مقدار كمی دكلره ضعیف برای پاك كردن آنها استفاده كنید.

رنگ گرفتن پوست از دیگر مشکلات رایج است. اگر هنگام رنگ كردن، پوست‌تان رنگ گرفت می‌توانید از محلول‌های رنگ كه در فروشگاه‌های لوازم‌ آرایشی حرفه‌ای وجود دارد استفاده كنید وگرنه از خاكستر سیگار یا وازلین هم می‌توان استفاده كرد البته پیشنهاد می‌شود قبل از رنگ كردن، پوست خود را با وازلین یا كرم چرب كنید.

رنگ کردن مو آقایانReviewed by جنتلمرد on May 1Rating: 3.0رنگ کردن مودر انتخاب رنگ مو قبل از همه توجه کنید که محصولاتی را بخرید که دارای استاندارد هستند

در انتخاب رنگ مو قبل از همه توجه کنید که محصولاتی را بخرید که دارای استاندارد هستند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *