رنگ کفش آقایان

سفید شدن
راه های مبارزه با سفید شدن ریش آقایان
۱۶/۰۷/۱۳۹۷
نکاتی دربارهی کفش مناسب شلوار جین
کفش مناسب شلوار جین
۱۹/۰۷/۱۳۹۷
نکاتی درباره رنگ کفش

رنگ کفش

شاید در نگاه اول خرید یک جفت کفش مردانه مسئله چندان پیچیده ای نباشد اما بدون شک دانستن یک سری نکات در هنگام خرید می‌تواند تا حدود زیادی به شما در انتخاب و خرید مناسب و معقول کمک زیادی کند.

وجود کفش های مختلف در رنگ های متفاوت و متنوع منجر می گردد هر فرد در انتخاب کفش محدوده وسیعی از رنگ را پیش روی خود داشته باشد؛ در اینجا با احترام به سلیق مختلف مختصری راجع به انتخاب صحیح و مطابق با نیاز روز رنگ کفش آورده شده است.

سه رنگ مشکی، قهوه ای و زرشکی تیره رنگ های سنگین و کلاسیک در کفش های مردانه به حساب می آید.

کفش با رنگ مشکی را با مشکی، سرمه ای، آبی و طوسی بپوشید.

کفش با رنگ قهوه ای را با قهوه ای، کرم، شیری و یشمی بسیار شیک و هماهنگ می باشد، رنگ های قهوه ای با توجه تنوعی که دارند در مواردی نیز با سرمه ای و طوسی نیز قابل استفاده می باشد.

رنگ های زرشکی تیره و در کلا کفش های چرم در محدوده رنگ های قرمز با توجه به رنگ منحصر به فردی که دارند با سطح وسیعی از رنگ ها قابل هماهنگ شدن می باشند.

کفش های چند رنگ مناسب برای استفاده در روز های تعطیل و یا جهت استفاده در مراسم خاص که در روز های گرم و آفتابی برگزار می شوند مناسب است این در حالی است که استفاده از این مدل کفش ها با کت و شلوار به هیچ عنوان توصیه نمی شود

رنگ کفش آقایانReviewed by جنتلمرد on Oct 10Rating: 3.0رنگ کفش شاید در نگاه اول خرید یک جفت کفش مردانه مسئله چندان پیچیده ای نباشد اما

شاید در نگاه اول خرید یک جفت کفش مردانه مسئله چندان پیچیده ای نباشد اما

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *