کفش مناسب شلوار جین

نکاتی درباره رنگ کفش
رنگ کفش آقایان
۱۸/۰۷/۱۳۹۷
عوارض شکاندن قلنج دستان
عوارض شکاندن قلنج دستان
۲۰/۰۷/۱۳۹۷
نکاتی دربارهی کفش مناسب شلوار جین

کفش مناسب شلوار جین

در این میان هماهنگ‌کردن کفش و شلوار از این جهت اهمیت زیادی دارد، کافیست در انتخاب یکی از آنها و ترکیبتان اشتباه کنید تا جلوه هر دو کمرنگ شود. دانستن اینکه کدام شلوار جین را با کدام کفش می‌توانید ست کنید راز داشتن ظاهری دلچسب است.
این نوشته راه‌هایی را برای ست‌کردن کفش و شلوار جین پیش پای شما می‌گذارد.
اما قبل از آن باید بدانید که جین‌های تیره‌تر راحت‌تر با لباس‌های دیگر هماهنگ می‌شوند تا جین‌های روشن‌تر؛ بنابراین تقریبا می‌توانید جین‌های تیره را با هر نوع کفشی، ست کنید، از طرف دیگر شلوارهای جین تیره دیرتر از شکل می‌افتند و بی رنگ و رو می‌شوند.
جینی را بخرید که درست روی کمرتان بنشیند، یعنی دو تا سه اینچ پایین‌تر از ناف.
کفش ورزشی
ثابت شده است که کفش ورزشی به علاوه جین ظاهری غیررسمی و راحت را به وجود می‌آورد.
کفش‌های کتانی که با شلوار جین ست می‌شود بهتر است از آن دسته کتانی‌های کلاسیک باشد؛ یعنی مدل‌های کفش Nike یا مدل منحصر به فرد Converse .
اما به یاد داشته باشید این تیپ غیررسمی را کجا به کار می‌برید، اگر لازم است ظاهر خاصی برای رفتن به سر کار داشته باشید، ست‌کردن کتانی و جین در روزهای تعطیل و پیک‌نیک‌ها به کارتان می‌آید.
راستی! حواستان به رنگ جوراب باشد؛ جورابتان را متناسب با رنگ کفش انتخاب کنید، جوراب سفید تنیس برای این تیپ اصلا مناسب نیست.
کفش راحتی چرم و جیر
وقتی به کفش‌های تخت رسمی‌تر می‌رسید، باید بین انواع مختلف آن یعنی چرم طبیعی، مصنوعی و جیر یکی را انتخاب کنید. کفش‌های رسمی تخت را زمانی انتخاب کنید که می‌خواهید یک کفش با رنگ قهوه‌ای تیره را در کنار جین قرار می‌دهید تا تیپ غیررسمی خود را کامل کنید.
به هر حال همیشه حواستان را جمع کنید که کفش‌های قهوه‌ای را حتما با شلوار آبی بپوشید نه شلوار مشکی. بر خلاف کفش‌های قهوه‌ای، کفش مشکی هم با شلوار مشکی ست می‌شود هم با آبی.
اگر قرار است به محلی رسمی یا یک مهمانی کاری رسمی بروید، ترکیب کفش مردانه تخت با جین ترکیب درستی نیست، در این صورت کفش مردانه بندی را انتخاب کنید.

کالج

مورد دیگر کفش های کالج هستند که می توانید با شلوارهای جین استفاده کنید. هم چنین می توانید آنها را با شلوارهای کوتاه تر و با جوراب های ساق کوتاه نیز ست کنید.

 

لوفر

انواع مدل کفش های لوفر را می توانید با شلوار جین بپوشید به ویژه رنگ قهوه ای آنها با شلوارهای جین آبی تیره و مشکی بسیار جذاب میشود. با این کار از کژوال بودن جین کاسته می شود. هم چنین اگر با شلوار جین و کفش های لوفر یک کت اسپرت نیز پوشیده شود یک ترکیب نیمه رسمی بسیار زیبایی می توانید بسازید.

برای روزهای تابستانی می توانید از کانواس لوفر که از جنس پارچه هستند استفاده کنید.

 

بوت و نیم بوت

برای انتخاب بوت و نیم بوت با شلوار جین نیز پیشنهاد ما رنگ کرم، قهوه ای و عسلی است زیرا ترکیب رنگی آنها با آبی جین از طیف تیره تا روشن بسیار خوب می شود. برای استفاده از نیم بوت برای استفاده با شلوار جین باید از مدل های اسلیم و دمپا تنگ استفاده شود. برای انتخاب نیم بوت می توانید جنس چرم و جیر را داشته باشید.

کفش مناسب شلوار جینReviewed by جنتلمرد on Oct 11Rating: 3.0کفش مناسب شلوار جیندر این میان هماهنگ‌کردن کفش و شلوار از این جهت اهمیت زیادی دارد

در این میان هماهنگ‌کردن کفش و شلوار از این جهت اهمیت زیادی دارد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *