راه های شناخت خمیر دندان مناسب برای آقایان

بهترین باشگاه بدنسازی و لاغری
باشگاه ورزشی آسيا جديدي تهران
۱۶/۱۱/۱۳۹۷
ست شلوار کرم خاکی
ست کردن شلوار کرم خاکی با لباس
۱۸/۱۱/۱۳۹۷
خمیر دندان

جنتلمرد

برای اینکه در خصوص نوع رنگ و لکه های دندان مطمئن شوید قبل از استفاده از خمیردندان های سفیدکننده، به دندانپزشک مراجعه کنید.گر زردی دندان به دلیل مصرف موادغذایی رنگی باشد، می توانید از خمیردندان های سفیدکننده استفاده کنید. اما حواستان باشد که استفاده ی نادرست از آنها خطرساز می شود.کثر مردم در استفاده از این خمیردندان ها دچار افراط می شوند. در نتیجه امکان ساییدگی و تخریب مینای دندان و یا مشکلاتی مانندعقب رفتن لثه ها بروز می کند.برای پیشگیری از بروز این مشکلات لازم است که در کنار خمیردندان های سفیدکننده یک خمیردندان معمولی نیز استفاده کرده و مسواک نرمی را انتخاب کنید.حواستان باشد که کودکان نباید از  استفاده کنند.اما اگر مینای دندان تان به طور طبیعی تیره تر باشد، استفاده از خمیردندان های سفیدکننده کاری از پیش نمی برد و رنگ دندان ها تغییری نمی کند.
خمیر دندان سفید کننده بهتر است به دندانپزشک مراجعه کنید تا تکنیک های مناسب شرایط شما را معرفی کند.

به طور کلی می­توان گفت خمیر دندان فرآورده ای است که برای تمیز کردن سطوح دندان از باقیمانده های مواد غذایی و سایر مواد چسبنده به آن­ها، براق و سفید کردن مینای دندان، کاستن بوی دهان، حفظ لثه ها و دندان­ها همچنین تازگی در دهان به کار می­رود.

1- خمیر دندان ضد پوسیدگی: (Anti Caries Toothpaste ): در ای خمیر دندان ها از ترکیبات فلوراید به عنوان ماده ضدپوسیدگی استفاده می شود این ماده با اضافه شدن به مینای دندان باعث استحکام دندان ها، کند یا متوقف شدن فرآیند پوسیدگی دندان ها و افزایش مقاومت آنها در برابر مواد تولید شده از باکتری مضر درون دهان می گردند.

2- خمیر دندان های ضد جرم: (Antitartar Toothpaste ): در این نوع دندان ها که بهتر است آن را خمیر دندان مخصوص پیشگیری از تشکیل جرم نامیده می­شود از موادی (مانند انواع پیروفسفات­ها) استفاده می شود که قادر هستند فرآیند تشکیل رسوبات و چسبیدن آنها بر روی دندان ها کندتر نماید.

3- خمیر دندان ضد پلاک: ( Antiplaque Toothpaste): در این نوع خمیر دندان ها از مواد ضد میکروبی (مانند تری کلوزان ) به منظور به تاخیر انداختن ایجاد پلاک استفاده می گردد.

4- خمیر دندان ضد حساسیت: ( for sensitivity ( Toothpaste: در بعضی از افراد دندان­های حساس وجود دارد که با خوردن غذاهای شیرین یا ترش و یا مواد سرد و گرم احساس در د ایجاد می شود این نوع خمیر دندان­ها این حساسیت را کاهش می دهد.

5- خمیر دندان بچه: این نوع خمیر دندان ها مناسب استفاده کودکان بوده که دارای فرمولاسیون خاص و واجد ویژگی­های ظاهری باید در دمای 18 تا 27 درجه سانتی گراد (جای خشک و خنک و دوراز نور مستقیم آفتاب) نگهداری شود.

راه های شناخت خمیر دندان مناسب برای آقایانReviewed by جنتلمرد on Feb 6Rating: 3.0راه های شناخت خمیر دندان مناسبراه هایی برای شناخت خمیر دندان مناسب و پر کاربرد

راه های شناخت خمیر دندان مناسب

راه هایی برای شناخت خمیر دندان مناسب و پر کاربرد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *