بایدها و نبایدهای شلوار جین

ریزش مو
مهم ترین دلایل ریزش مو در مردان
۲۱/۱۰/۱۳۹۷
بهترین فروشگاه لباس مردانه تهران
فروشگاه چرم مشهد میدان ولیعصر تهران
۲۳/۱۰/۱۳۹۷
شلوار جین مردانه

بایدها و نبایدهای شلوار جین

بایدها و نبایدهای شلوار جین

شلوار جین را با کفش ورنی نپوشید، بسیاری از مردها این خطا را زمان لباس پوشیدن انجام می دهند. در صورتی که شلوار جین هیچ با کفش های ورنی مردانه همخوانی و زیبایی ندارد.

در عوض آن ،چنانچه قصد دارید شلوار جین تان را بپوشید خوب است یک کفش کتانی یا حتی کفش های مردانه اسپرت را با آن جفت کنید.

اسپرت کلاسیک

برای کلاسیک جلوه دادن نیاز نیست از پیراهن ها و شلوارهای مردانه استفاده کنید؛ می توانید به شکل مردان دهه ۸۰ میلادی از یک ست جین بهره ببرید. پوشیدن لباس جین با رنگ کلاسیک جین، هر چند ساده اما هوش و زیرکی مردان خوشتیپ در متمایز بودن و خاص بودن را نشان می دهد. با همچین انتخابی آنها هم شایسته جلوه می کنند و هم ظاهری متفاوت از جریان عامه اجتماع دارند.

پوشیدن یک تی شرت سفید در زیر لباس جین، قسمتی از انتخاب کلاسیک است که در نگاه نخست تماما حالت تزئینی دارد اما در ایام با هوای غیرثابت، گزینه خوب برای هماهنگی با روزهای سرد و گرم است. چنانچه در عوض تی شرت سفید ساده،تی شرت های رنگی پوشیده شود، بدون شک از سطح کلاسیک و ویژه بودن ست کم شده و حالت اسپرت آن بیشتر دیده می شود.

برای هر آقا در هر رده سنی نیاز است که یک شلوار جین آبی با رنگ کلاسیک در کمد خودش داشته باشد.

کتان و جین ؛ تلفیقی خاص

بدون شک یکی از خوبترین انتخاب ها برای ست کردن با شلوار های جین، بلوز مردانه ولی از جنس کتان با طرح اسپرت است. در دوخت این گونه لباس ها از پارچه کتان چهار فصله بهره می برند که در همه فصل  ها و حتی گرم ترین روزهای سال می توان از آنها استفاده کرد.

درز روی جیب و یقه این پیراهن ها با نخ قهوه ای ویژه جین دور دوزی می شود و به همین علت شکلی اسپرت تر می یابد و همگونی بیشتری با شلوار جین دارد. این بلوزهای اسپرت بر عکس بلوزهای مردانه کلاسیک، چسبان است و به مردانی که ظاهری ورزشی و متناسب دارند پیشنهاد می شود.

شلوار جین آبی تیره، گزینه کلاسیک و شیک برای مردهای خوشتیپ است. مردهایی که ظاهری ورزیده دارند می توانند از شلوار جین تنگتر از نوعهای کلاسیک و راسته بهره ببرند. تلفیق رنگ روشن بلوز و رنگ تیره جین، یکی از زیبایی های این ست است که به زیباتر بودن آن کمک می کند.

از هر کفش اسپرتی برای تکمیل کردن این ست مى شود استفاده کرد. کالج، کفش های نیمه اسپرت راحتی، پوتین و … همه با این ست همخوانی دارند که خوب است به تناسب آب و هوا و فصل ها با این ست همراه شوند. شلوارهاى سنگ شور و کهنه نما این روزها طرفدار زیادی در البسه اسپرت دارند.

بایدها و نبایدهای شلوار جینReviewed by مد و لباس مردانه on Jan 12Rating: 3.5بایدها و نبایدهای شلوار جینشلوار جین را با کفش ورنی نپوشید. بسیاری از مردها این خطا را زمان لباس پوشیدن انجام می دهند. در صورتی که شلوار جین هیچ با کفش های ورنی مردانه همخوانی و زیبایی ندارد.

برای کلاسیک جلوه دادن نیاز نیست از پیراهن ها و شلوارهای مردانه استفاده کنید، در این مقاله بایدها و نبایدهای شلوار جین را آموزش میدهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *