بهترین راهکار برای باز کردن در سفت مربا

دریل
نکاتی درباره کار با دریل
۱۸/۱۰/۱۳۹۷
ریزش مو
مهم ترین دلایل ریزش مو در مردان
۲۱/۱۰/۱۳۹۷
درب شیشه ای

جنتلمرد

۱. در شیشه‌ها لغزنده هستند و به‌ همین دلیل نگه داشتن و باز کردن آن‌ها به وسیله‌ دست دشوار است. با نگه داشتن در شیشه به وسیله‌ چیزی غیر از انگشتان دست، می‌توانید به راحتی در آن را باز کنید. ابزارهای زیر می‌توانند به نگه داشتن در شیشه‌ها و باز کردن آن‌ها کمک کنند:

  • در باز کن پلاستیکی
  • دستکش پلاستیکی
  • پد سیلیکونی
  • بند پلاستیکی پهن

. کف دستتان را روی قسمت بالایی در قرار داده و فشار دهید. لبه‌های شیشه را در میان انگشتان خود بگیرید. از دست دیگر خود برای ثابت نگه‌داشتن شیشه استفاده کنید.
. در شیشه را بپیچانید. در اکثر شیشه‌ها با چرخاندن در به سمت چپ (در خلاف جهت عقربه‌های ساعت) در شیشه باز می‌شود. شیشه را برای جلوگیری از ریختن محتویات آن محکم نگه دارید. در روش دیگر، شما می‌توانید در شیشه را محکم نگه‌دارید و فشار دستتان را به جای در، به شیشه وارد کنید.

از سشوار یا هر وسیله‌ دیگری که حرارت مستقیم دارد، استفاده کنید. گرم کردن در باعث انبساط و باز شدن پلمپ در می‌شود. همچنین گرما به آب شدن مربا و دیگر غذاهایی که لابه‌لای در و شیشه گیر کرده و آن را سفت کرده‌اند، کمک می‌کند.

  • این روش برای باز کردن شیشه‌هایی که در فلزی دارند، مناسب است. هیچ‌گاه درهای پلاستیکی را حرارت ندهید، چون ممکن است آب شوند.
  • از این روش به عنوان آخرین راه چاره استفاده کنید. حرارت دادن در شیشه ممکن است آن را تا حدی داغ کند که پوست را بسوزاند. زمان دست زدن به شیشه مراقب باشید.

. با سشوار لبه‌های در را حرارت دهید. این عمل را به اندازه‌ای انجام دهید که در داغ شود. سشوار را در یک نقطه‌‌ خاص برای مدت طولانی نگه ندارید.
. در را به وسیله‌ یک حوله یا دستکش باز کنید. هیچ‌گاه دستتان را مستقیماً روی در قرار ندهید؛ زیرا داغ است. بدین طریق در به راحتی باز خواهد شد. توجه داشته باشید گرما ممکن است محتویات داخل شیشه را ذوب کند.

لبه‌ در شیشه را با یک شی محکم، ترجیحاً قاشق یا قسمت پشتی تیغه‌ چاقو، فرو رفته کنید. قاشق را با زاویه ۴۵ درجه نگه دارید. با قاشق به کنار لبه در ضربه بزنید تا یک فرورفتگی کوچک ایجاد شود. دور تا دور لبه در، فرو‌رفتگی ایجاد کنید تا صدای شکستن پلمپش را بشنوید.

  • از محکم نگه داشته شدن شیشه به وسیله دست دیگر خود اطمینان حاصل کنید، به طوری که از سقوط و شکستن آن به هنگام ضربه زدن جلوگیری شود.
  • مراقب باشید که به خود شیشه ضربه وارد نکنید یا ضربه‌هایتان محکم نباشد؛ زیرا ممکن است باعث شکستن شیشه شود.

. هنگامی که صدای پاپ پلمپ را شنیدید، شیشه را به صورت عمودی با دستتان نگه‌دارید. از دست دیگرتان برای چرخاندن در ظرف به سمت چپ و برداشتن آن استفاده کنید. لبه‌های شیشه را چک کنید تا مطمئن شوید خرده شیشه وارد محتویات آن نشده باشد.

بهترین راهکار برای باز کردن در سفت مرباReviewed by جنتلمرد on Jan 9Rating: 3.0بهترین راهکار برای باز کردن در سفت مربایکی از مشکلات شایع که همه ان را تجربه کردیم مواجه شدن با درب سفت شیشه مربا یا غیره اس

همیشه از آقایان انتظار میرود که در سفت مربا را باز کنند.یکی از مشکلات شایع که همه ان را تجربه کردیم مواجه شدن با درب سفت شیشه مربا یا غیره است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *