بهترین روش تمیز کردن شیشه ماشین

بهترین فروشگاه لباس مردانه تهران
فروشگاه هاکوپیان شعبه سعادت آباد تهران
۰۱/۱۱/۱۳۹۷
بهترین فروشگاه لباس مردانه تهران
فروشگاه ماسیمو دوتی فرشته تهران
۰۶/۱۱/۱۳۹۷
شیشه ماشین

جنتلمرد

همیشه شیشه اتومبیل را در مرحله آخر بشویید در زمان شستشوى خودرو ،شستن شیشه  ها را برأى مرحله آخر بگذارید تا مجبور به دوباره کارى نشوید و با شستن بدنه خودرو قبل از شیشه ها از کثیف و لک دار شدن آنها  جلوگیری کنید. ۲. اتومبیل خود را در سایه بگذارید بدنه ماشین به سرعت گرما را به خود جذب می کند؛ با قرار دادن آن در آفتاب، ممکن است حتی نتوان از شدت داغی آن را لمس کرد.اگر شرایط خودرویتان اینچنین است، باید آن را در سایه پارک کنید و منتظر بمانید تا خنک شود. اگر اتومبیل خیلی داغ باشد، باعث میشود آب و مواد شوینده ای که استفاده میکنید، به سرعت تبخیر شوند و این کار تمیز کردن را سخت تر میکند. ۳. مواد شوینده شیشه را آماده کنید محلول آمونیاک پایه اصلی تمام شیشه پاک کن ها می باشد، مثل اکثر شیشه پاک کن های خانگی. این محلول می‌تواند آسیب رسان باشد و درزهای  لاستیک های اطراف شیشه را خشک کند، بنابراین باید به فروشگاه لوازم خودرو بروید و یک شیشه پاک کن مخصوص خودرو تهیه کنید و اگر فرمول غلیظ خریدید، می‌توانید آن را با آب مخلوط کنید تا نتیجه بهتری بگیرید. علاوه بر شیشه شور شما به:

  • سطل آب (برای رقیق کردن)
  • دستمال میکروفایبر یا نخی
  • آب مقطر
  • اسفنج ( اختیاری)
  • محافظ برف پاک کن( اختیاری)

نیز احتیاج خواهید داشت.

 شیشه جلو و عقب اتومبیل را بشورید بسته به اندازه و زاویه گوشه ها، این شیشه ها سخت ترین قسمت شستشو می باشند. اگر لازم است شوینده خود را رقیق کنید و مقدار مناسبی از آن را روی شیشه اسپری کنید، و یا با یک اسفنج این کار را انجام دهید؛ سپس از یک دستمال تمیز برای خشک کردن آن ها استفاده کنید. در جهت های مختلف شیشه را تمیز کنید تا اگر لک یا کثیفی باقی مانده،آن را ببینید.

وقتی باران شدید می بارد، شیشه ی جلوی ماشین به یک درد سر واقعی تبدیل می شود. برای شستن و تمیز کردن لکه های این شیشه می توانید از نوشابه مشکی کمک بگیرید. برای اینکه رنگ کابوت از بین نرود. یک حوله بین مرز کاپوت و شیشه قرار دهیدتا نوشابه پایین نرود. حباب های نوشابه باعث از بین رفتن میکروب ها می شود. پس از این کار نیز به طور کامل نوشابه چسبناک را از روی شیشه پاک کنید در غیر این صورت گرد و غبار و آلودگی ها بسیار سریع تر از پیش روی شیشه جا خوش می کنند.بعد از باران لاستیک ها و پوشش های اطراف شیشه های اتومبیل کثیف و پرلک می شوند. این لک ها را با نوشابه بشویید.مقداری نوشابه روی دستمال بریزید و روی لاستیک ها بکشید، حواستان باشد نوشابه روی بدنه ماشین نریزدچون رنگ آن را از بین می برد. نتیجه ، بی نظیر است و لاستیک های حاشیه شیشه ها برق می زنند.مخزن شیشه شور اتومبیل را با مخلوطی از الکل و مایع ظرفشویی پر کنید تا موقع باران ، شیشه ها گلی و پر لک نشوند. ۴ پیمانه الکل و ۲ قاشق چایخوری مایع ظرفشویی ترکیب ایده آلی است.

بهترین روش تمیز کردن شیشه ماشینReviewed by جنتلمرد on Jan 23Rating: 3.0بهترین روش تمیز کردن شیشه ماشینبررسی بهترین روش ها برای درخشان کردن و تمیز کردن شیشه اتومبیل

بهترین روش تمیز کردن شیشه ماشین

بررسی بهترین روش ها برای درخشان کردن و تمیز کردن شیشه  اتومبیل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *