۴ روش برای داشتن شکم شش تکه

بهترین باشگاه بدنسازی و لاغری
باشگاه ورزشی آرسام تهران
۰۹/۰۸/۱۳۹۶
پودر وی بدنسازی
پودر وی بدنسازی
۰۹/۰۸/۱۳۹۶
بهترین روش هایی که می توانید شکم شش تکه داشته باشید

4 روش برای داشتن شکم شش تکه

4 روش برای داشتن شکم شش تکه

شما آقایان عزیز اگر مایل هستید هر چه زودتر لاغر شوید و به وزن ایده آل خود برسید و هر چه سریعتر شکم و پهلوهایتان به فرم دلخواه برسد لازم است به نکات زیر توجه نموده و این نکات را روزانه تکرار نمایید.
1. چربی سوزی در خواب
شاید برای شما آقایان محترم جالب باشد بدانید که در خواب چربی سوزی اتفاق می افتد. پس لازم و ضروری است که خواب کافی داشته باشید زیرا خواب کم سبب انباشت چربی در ناحیه شکم و پر خوری و افزایش اشتها را بیشتر می نماید.
2. تغییر در دستور غذایی
در صورتی که می خواهید در کوتاه ترین زمان به وزن ایده آل خود دست یابید لازم است که علاوه بر تمرینات هوازی و ورزش کردن یک رژیم غذایی متعادل و مناسب را دنبال نمایید. به دنبال رژیم غذایی بگردید که علاوه بر کالری سوزی بالا میزان چربی بیشتری را بسوزاند.
مواد غذایی که برای آقایان محترم توصیه می گردد شامل:

  • غلات سبوسدار:
    فیبر موجود در غلات سبوسدار سبب افزایش متابولیسم بدن  گردیده و به آقایان محترم توصیه می گرددکه از غلات بخصوص غلات سبوسدار استفاده نمایید همچنین در نهایت سبب کاهش چربی های دور شکم می گردد. به آقایان محترم توصیه اکید می گردد که نان سبوسدار و برنج قهوه ای را در رژیم های غذایی خود جایگزین نموده و میل نمایید.
  • مصرف مارچوبه:
    مارچوبه سبب تقویت عضلات بدن می گردد و همچنین دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بالایی می باشد.
  • بادام میل نمایید:
    بادام سبب تثبیت قند خون و سیری شما می شود. توصیه می شود که روزانه بین 30 تا35 عدد بادام بخورید.  
  • دوری از مصرف الکل:
    این ماده سبب افزایش چربی دور شکم می گردد.
  • منع کردن از خوردن فست فود و مواد غذایی فرآوری شده:
    مصرف غذاهای فرآوری شده مثل چیپس و پفک و ... احتمال چاقی و افزایش وزن را بیشتر می نماید و  سبب می شود دیرتر به وزن ایده آل خود برسید.
  • ماست یونانی:
    این نوع ماست منبعی از پروبیوتیک و کلسیم می باشد و  توصیه می شود خوردن یک لیوان شیر که سرشار از پروبیوتیک است سبب از دست رفتن چربی شکم می شود.
  • مصرف چای سبز:
    همانطور که آقایان محنرم می دانند چای سبز برای لاغری و چربی سوزی بسیار موثر بوده و حاوی آنتی اکسیدان بسیار بالایی است. در نتیجه عملکرد تمرینات ورزشی را بهبود بخشیده و توصیه می گردد قبل از تمرینات ورزشی یک لیوان چای سبز بنوشید.

3. اشتباه در تمرینات
موثرترین و بهترین ورزش برای عضلات شکم تمرین کرانچ پا دوچرخه می باشد. نحوه انجام این تمرین بر این اساس است که به پشت دراز بکشید، دست هایتان را پشت سرتان قرار داده پاهایتان را بالا ببرید بنحوی که ران ها و عضلات ران حالت عمود و کشیده باشند و سپس زانو پای راست را عقب بکشید و ارنج دست چپ را جلو آورده تا زمانی که ارنج و زانو بهم بخورند چند ثانیه در همین حالت باشید و دوباره به حالت اولیه برگردید و همین تمرین را برای دست و پای دیگر مخالف دیگر انجام دهید.
4. افزایش شدت تمرینات
بر اساس تحقیقات انجام شده ثابت شده که ورزش و تمرینات هوازی شدید سه بار در هفته به همراه تمرینات هوازی سبک موثرترین روش برای رسیدن به شکم شش تکه بوده است. بر فرض مثال اگر شنا می کنید دو دقیقه شنای سرعتی با شدت تمرین نمایید و دو دقیقه ارام شنا کنید.
3. چربی سوزی در خواب
امروزه ثابت شده است که خواب کم سبب انباشت چربی در ناحیه شکم، پر خوری و افزایش اشتها می گردد. خواب کافی و موثر سبب دور نگه داشتن بدن از انباشت چربی می گردد. 
 

 

4 روش برای داشتن شکم شش تکهReviewed by آرین on Oct 31Rating: 3.54 روش برای داشتن شکم شش تکه4 نکته را رعایت نمایید تا به شکم شش تکه برسید. مواد غذایی مورد نیاز برای شکم شش تکه چیست؟

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به دنبال روش هایی برای رسیدن به شکم شش تکه می گردید و در رویایی این وضعیت به سر می برید توصیه می گردد این مقاله را مطالعه بفرمایید و دققی و مو به مو اجرا نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *