گذاشتن پیراهن داخل شلوار مردانه

یررسی بهترین درمان سرفه
درمان سرفه
۰۴/۰۷/۱۳۹۷
راه راه های نگهداری از لباس زمستانی
نگهداری از لباس های زمستانی
۰۸/۰۷/۱۳۹۷
نکات گذاشتن پیراهن داخل شلوار

گذاشتن پیراهن داخل شلوار

انتخاب کردن یک پیر‌اهن و پوشیدن آن به صورتی که روی شلوار شما بیفتد کار پر ریسکی است. اگر این کار به درستی انجام نشود شما همانند کسی می شوید که کمی خسته و درمانده شده و از مد و فشن هم چیزی سرش نمی شود. اکثر پیر‌اهن ها برای این طراحی شده اند که داخل شلوار شما قرار بگیرند. ولی این به این معنی نیست که شما از انداختن پیرا‌هن روی شلوارتان خجالت بکشید. این کار را باید با دقت و حوصله بیشتری انجام دهید.

اولین نکته ای که باید در نظر داشت این است که وقتی این کار را می کنید عملا تیپ غیررسمی زده اید. پیراهن شما به راحتی چروک می شود و نمی توان جلوی این مشکل را گرفت. اکثر آقایان به دنبال طول مناسب برای پیرا‌هن هستند که کار درست هم همین است و باید طول پیراهن شما نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه باشد. پیدا کردن این پیرا‌هن ها کمی سخت است ولی اگر حوصله کنید و جدی به دنبال آن ها باشید حتما یکی پیدا خواهید کرد.

ولی هستند پیرا‌هن هایی که برای روی شلوار انداخته شدن طراحی شده باشند. در این پیرا‌هن ها ما شاهد طول مناسبی هستیم که تقسیم بندی بالاتنه و پایین تته شما را به هم نزند و زیبایی پیر‌اهن روی بدن شما حفظ شود. طول مناسب این پیرا‌هن ها به گونه ای باید باشد که پایین آن ها دقیقا بین کمربند و زیپ شلوار شما قرار بگیرند.

موقعی که پیراهن خود را داخل شلوار می گذارید این نکته را مدنظر داشته باشید که خط دکمه های پیراهنتان با سگگ کمربند و زیپ شلوار در یک راستا قرار بگیرد. این کار باعث می شود ظاهر پوششتان به بهترین نحو خودنمایی کند و شیک و مرتب به نظر برسید.

یک روش کاملاً ساده این است که پیراهن خود را داخل شلوار بگذارید و تمام. خیلی افراد این کار را انجام می دهند و نیازی به قاعده و قانون نیز ندارند. اما مشکل اینجاست که در این روش پیراهن در طول روز از شلوار بیرون می آید. برای حل این مشکل یک راهکار مناسب وجود دارد. مسأله از جایی شروع می شود که زیرپیراهن شما (اگر داشته باشید) به دلیل جنسی که دارد به پیراهن شما می چسبد و کم کم آن را به بالا می کشد. برای حل این مشکل، زیرپوش خود را زیر شلوار محکم کنید و سپس پیراهن را داخل شلوار بگذارید.

روش نیمه کار

گذاشتن پیراهن داخل شلوار مردانهReviewed by جنتلمرد on Sep 29Rating: 3.0گذاشتن پیراهن داخل شلوارانتخاب کردن یک پیر‌اهن و پوشیدن آن به صورتی که روی شلوار شما بیفتد کار پر ریسکی است

انتخاب کردن یک پیر‌اهن و پوشیدن آن به صورتی که روی شلوار شما بیفتد کار پر ریسکی است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *