مدل مو برای صورت های گرد

کرم ضد افتاب
ویژگی های کرم ضد افتاب مردانه
۲۶/۰۷/۱۳۹۷
مهم ترین و بهترین فواید به
فواید به
۲۹/۰۷/۱۳۹۷
صورت گرد

Actor Chris Hemsworth attends the "Thor" Los Angeles Premiere at the El Capitan Theatre on May 2, 2011 in Hollywood, California.

صورت گرد از انواع فرم های مختلف صورت است و آقایان با صورت گرد باید مدل موی خود را به گونه ای انتخاب نمایند تا گردی صورت آن ها کمتر به نظر برسد. صورت های گرد هیچ زاویه ای ندارند و بهتر است شما از مدل موهای مردانه ای استفاده کنید که به فرم صورت شما کمی زاویه بدهند. آقایان با صورت گرد بهتر است موهایشان را بالا دهند و طرفین موها را هم کوتاه نمایند تا زیبایی و جذابیت ظاهری آن ها بیشتر شود و گردی صورت شان کمتر به نظر برسد. گذاشتن ریش نیز به مردان با صورت گرد توصیه می شود زیرا ریش فرم صورت گرد را متعادل و زیباتر نشان می دهد.

مدل مو تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت ظاهر و استایل آقایان دارند از این رو بهتر است آقایان در هنگام انتخاب مدل مو توجه لازم را داشته باشند تا بتوانند مدل مویی را انتخاب نمایند که چهره مردانه آن ها را زیباتر نشان دهد. مدل مو مردانه برای صورت گرد از انواع مدل موهای مناسب مردانه برای افراد با صورت های گرد هستند که این مدل موها می توانند علاوه بر پوشاندن گردی صورت ظاهر جذاب و متفاوتی به شما بدهند.

مدل های متنوع و زیادی برای کوتاهی موی آقایان وجود دارد که بهتر است شما مدل موی خود را با توجه به ویژگی های ظاهری و فرم صورت و موقعیت اجتماعی تان انتخاب کنید تا مدل موی برازنده و متناسب با شخصیت و فرم صورت تان داشته باشید.

مدل مو برای صورت های گردReviewed by جنتلمرد on Oct 20Rating: 3.0مدل مو برای صورت های گردبررسی انواع مدل های مناسب مو برای صورت های گرد

اگر صورت گردی دارید، با مدل مو برای صورت های گرد آشنا شوید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *