اصول پوشیدن لباس برای افراد لاغر

فست فود
ضررهای فست فود
۰۹/۰۹/۱۳۹۷
طلا
ضررهای طلا برای مردان
۱۱/۰۹/۱۳۹۷
لاغر

جنتلمرد

اولین گام برای اینکه باابهت‌تر دیده شوید، پرهیز از پوشیدن لباس‌هایی است که شما را از نظر جسمی ضعیف‌تر نشان می‌دهند. اگر در گذشته این لباس‌ها را می‌پوشیدید، دیگر نپوشید و برای همیشه خریدن این‌گونه لباس‌ها را کنار بگذارید. پوشیدن لباس‌های گشاد شما را از لحاظ جسمی ضعیف‌تر نشان می‌دهد. بسیاری از افراد لاغر گمان می‌کنند با پوشیدن لباس گشاد می‌توانند ضعف اندام‌شان را مخفی کنند و قوی‌تر به نظر بیایند. در حالی‌که این باور غلط است. با پوشیدن لباس‌های گشاد شبیه مترسک می‌شوید. لباس‌تان نباید زیاد گشاد یا چسبان باشد.سایز شلوار مردانه با دو عدد مشخص می‌شود: دور کمر و طول داخلی پاچه شلوار. این دو عدد هیچ معیاری از میزان تنگی و گشادی پاچه‌های شلوار و یا میزان گشادی فاق را بیان نمی‌کنند و باعث ایجاد مشکل برای آقایان لاغر و قدبلند می‌شوند. به همین دلیل این افراد در پیدا کردن شلواری که برایشان گشاد یا کوتاه نباشد دچار دردسر می‌شوند. برخی برندهای بین المللی برای آقایان قدبلند لباس‌های خاصی طراحی و تولید می‌کنند که این مشکلات را برطرف کرده است اما با مراجعه به خیاط هم می‌توان شلواری سفارش داد که از هر جهت اندازه شما باشد، پارچه شلوار را از انواع سفت و فرم دار انتخاب کنید تا روی تن شما به خوبی بایستد. اگر قد شما زیادی بلند است می‌توانید به خیاط سفارش دهید که لبه شلوار را کمی گشاد‌تر بدوزد تا بتوانید لبه‌ها را تا کنید و از مزایای این خطوط افقی روی اندام بهره ببرید. در مورد شلوارهای غیررسمی هم بهتر است شلوارهایی را انتخاب کنید که جیب‌های افقی دارند و خطوط اندام را می‌شکنند. بستن کمربند عریض روی شلوار با سگک مستطیلی هم به افزایش عرض بدن کمک می‌کند اما اگر خیلی لاغر هستید این کار توصیه نمی‌شود.

پیراهن رسمی و تی‌شرت شما نیز مانند شلوار باید کاملا اندازه بدن شما باشد و از پوشیدن هرگونه لباس اورسایز در بالاتنه خودداری کنید. پیراهن خود را به اندازه کافی بلند انتخاب کنید تا بتوانید آن را داخل شلوار قرار دهید و بعدا بیرون آمدن آن از داخل شلوار شما را دچار دردسر نکند. اگر پیراهن شما گشاد باشد لبه‌های آن زیر شلوار به صورت پفی خواهد ایستاد که اصلا جالب نیست و اگر کوتاه باشد از زیر شلوار خارج خواهد شد. طرح پیراهن و تی‌شرت را طوری انتخاب کنید که در آن از خطوط افقی هم استفاده شده باشد تا عرض بدن شما را بیشتر نشان دهد. اگر به همراه پیراهن خود از کراوات هم استفاده می‌کنید در انتخاب نوع کراوات و روش بستن آن دقت به خرج دهید. کراوات خیلی کوتاه تناسبات اندام شما را برهم خواهد زد، کراوات را طوری ببندید که لبه آن تا لبه کمر شلوار شما برسد و پایین‌تر یا بالاتر نباشد.

اصول پوشیدن لباس برای افراد لاغرReviewed by جنتلمرد on Dec 1Rating: 3.0اصول ست کردن لباس برای افراد لاغربررسی مهم ترین نکات درباره ی اصول ست کردن لباس برای افراد لاغر

اصول پوشیدن لباس برای افراد لاغر

بررسی مهم ترین نکات درباره ی اصول ست کردن لباس برای افراد لاغر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *