راه های نگهداری از کیف چرم

چگونگی مراقبت از ریش و سبیل
۰۳/۱۰/۱۳۹۷
کمربند چرم
راه های نگهداری از کمربند چرمی
۰۵/۱۰/۱۳۹۷
کیف چرم

جنتلمرد

خرید یک کیف پول چرم نوعی سرمایه گذاری است و مانند همه سرمایه گذاریها به مراقبت احتیاج دارد. کیف پول چرم خصوصا اگر از چرم مرغوبی که مواد شیمیایی ندارد درست شده باشد ممکن است که تغییر حالت بدهد یا چرم آن خراب شود ولی اگر به درستی از آن استفاده شود برای سالیان سال سالم و خوش حالت باقی خواهد ماند.
نحوه نگهداری هر شخص از کیف پولش تعیین کننده مقدار ساییدگی و پارگی آن است چند نکته مهم در نگهداری از کیف پول مردانه وجود دارد که بسیاری از افراد از آن مطلع نیستند. مثلا در زمان نشستن به هیچ وجه نباید کیف پولتان در جیب عقب شلوار باشد، وقتی که کیف پولتان را درون کیف دستی میگذارید باید مراقب باشید که در کنار محصولات آسیب زننده مانند کلید و یا  ادوکلن قرار نگیرد.

مقدار زیادی از ساییدگی و پوسیدگی کیف پول در زمان خارج کردن و یا قرار دادن آن در جیب عقب شلوار رخ میدهد، برخورد با لبه های جیب و دکمه های شلوار و همچین بیرون کشیدن کیف وقتی که در جیب شلوار تحت فشار است به مرور باعث رنگ رفتگی و ساییدگی چرم میشود. به صورت سنتی اکثر آقایان کیف پولشان را در جیب عقب شلوار میگذارند و به عبارتی دیگر اکثر آقایان به طور مداوم بر روی کیف پولشان مینشینند. و در نتیجه به سرعت کیف پولشان تغییر شکل داده و دفرمه میشود.

بهتر است که در مواقعی که کیف دستی همراه دارید کیف پولتان را درون کیف دستی قرار دهید. اگر کت  و شلوار پوش هستید برای کیف پول مردانه جیب کت به مراتب بهتر از جیب شلوار است. چنانچه مجبور بودید کیف پول را در جیب شلوار بگذارید تا حد امکان وسایل اضافه درون آن را کم کنید و فقط کارتها و وسایل ضروری را باقی بگذارید. و در موقع نشستن حتما کیف پولتان را از جیب عقب شلوار خارج کنید.

کیف دستی چرمی خود را کاملاً خالی کنید و روزنامه ها را مچاله کرده و در کیف پارچه ای قرار دهید. این کیف پارچه ای پر شده از روزنامه را درون کیف چرمی تان بگذارید، تا کل فضای داخلی کیف را پر کند و همه چیز در شکل واقعی و کاملاً منظم قرار بگیرد. زمانی که به کیف احتیاجی ندارید آن را در یک طبقه تمیز کمدتان قرار بدهید و به هنگام استفاده از آن، کیف پارچه ای را خارج کرده و از کیف دستی چرمی تان استفاده کنید. خواهید دید که با این روش کیف دستی چرمی شما در بهترین حالت خود باقی خواهد ماند و آسیبی نخواهد دید.

کهنگی چرم با خراش ها و پارگی های روی آن و از شکل افتادگی مشخص می شود. روزنامه ها فضاهای خالی درون کیف را پر می کنند و از پارگی و از شکل افتادگی آن جلوگیری می کنند. کیف پارچه ای در برگیرنده روزنامه ها، یک راه حل هوشمندانه برای زمانی است که روزنامه ها را از کیف چرمی خارج می کنید تا بر روی زمین پخش نشوند.
برای اینکه همیشه کیف هایتان در شکل و حالت اصلی خود و کاملاً مرتب باشند، برای نگهداری و مراقبت از آن ها اهمیت زیادی بدهید. کیف های چرمی با اینکه دیرتر از سایر کیف ها خراب می شوند، اما به راحتی شکل اصلی خود را از دست می دهند. با روش گفته شده در این مطلب می توانید عمر کیف دستی چرم خود را افزایش دهید.

راه های نگهداری از کیف چرمReviewed by جنتلمرد on Dec 25Rating: 3.0راه های نگهداری از کیف چرمبررسی راه هایی برای بالا بردن عمر استفاده از کیف های چرم

راه های نگهداری از کیف چرم، بررسی راه هایی برای بالا بردن عمر استفاده از کیف های چرم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *