تیپ مردانه در محل کار

خاک شیر
فواید خاکشیر
۱۳/۰۹/۱۳۹۷
حالت دهنده ها
عوارض استفاده از حالت دهنده های مو
۱۷/۰۹/۱۳۹۷
تیپ اداری

جنتلمرد

لباسی که بسیاری از آقایان به عنوان فرم اداری می پسندند و در نهایت انتخاب می کنند پیراهن سفید یا آبی با کت و شلوار خاکستری یا سورمه ای است که لباس اداری نامیده می شود. البته این فرم مزیت هایی نیز دارد که مهمترین آن رنگ مناسب است.آنها می توانند آستین پیراهن خود را بالا بزنند یا در تابستان و یا موقع خروج از شرکت کراوات خود را در بیاورند. و فراگیر بودن این فرم لباس آن را عادی جلوه می دهد. هیچ کس هیچ مردی را بخاطر پوشیدن این یونیفرم سرزنش نمی کند چون همه به خوبی می دانند که او بر اساس مقررات سازمانی لباس پوشیده است.

مشکل این فلسفه این است که لباس پوشیدن به این شکل باعث می شود آقایان به چشم نیایند. پیراهن رنگ روشن و کراوات آزاردهنده نیست، اما معمولا باعث می شود کارمندان از کارمندان دیگر شرکتها، روسا و یا همکاران متمایز نشوند و همه یک جور به نظر برسند.

معمولا مدیران به خاطر نمی آورند در بین صدها کارمندی که برای او کار می کنند، کدام کارمند در کدام کار بیشترین موفقیت را دارد.

اسپرت نپوشید
قرار است با مصاحبه‌کننده به پیک نیک بروید؟ مسلما نه. یادتان باشد که لباس شما با آدم‌ها حرف می‌زند و خیلی چیزها را راجع به شخصیت‌تان لو می‌دهد. افرادی که با شما مصاحبه می‌کنند آدم‌های ریزبین و دقیقی هستند. حالا فکرش را بکنید در برابر چنین آدم‌هایی با لباس اسپرت نشسته باشید و بخواهید ثابت کنید که شما خیلی جدی و دقیق هستید و از پس کار برمی‌آیید. احتمالا مصاحبه‌کننده در آن لحظات مرتب با خودش زمزمه می‌کند: نفر بعدی!

بهتر است یک کیف مرتب و شیک به همراه داشته باشید. لازم نیست خیلی بزرگ باشد، حتی می‌تواند شکل کلاسوری داشته باشد. مهم این است که نظم و انضباط را القا کند و برای مدارک و خودکار و... جای کافی داشته باشد.گر قرار است به یک مصاحبه کاری بروید و افراد حاضر در آن جمع را تحت‌تاثیر قرار بدهید باید ساده‌ترین موارد را رعایت کنید. مثلا آقایان باید بدانند که موی کوتاه و مرتب می‌تواند بهترین تاثیر ممکن را روی مخاطب بگذارد. مویی که بلند است و با ژل یا ماده آرایشی دیگری حالت داده شده، نمی‌تواند نمایانگر یک مرد جدی و منظم باشد. ناخن‌های بلند هم همین‌طور. ناخن‌هایتان را روز قبل از مصاحبه کوتاه کنید. خانم‌ها می‌توانند ناخن‌های بلندشان را تمیز و مرتب نگه دارند اما آقایان نباید این کار را بکنند،

تیپ مردانه در محل کارReviewed by جنتلمرد on Dec 5Rating: 3.0تیپ مردانه در محل کاربررسی مهم ترین نکات در خوشپوشی و داشتن یک تیپ مناسب در محل کار

برای اینکه همه جا مخصوصا سر کار خوش تیپ باشید میتوانید با بهترین تیپ مردانه برای  محل کار آشنا شوید .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *