راه های شستن کت و شلوار

ریش
مهم ترین فواید ریش گذاشتن
۱۹/۰۹/۱۳۹۷
نکاتی درباره ادکلن های مردانه
۲۳/۰۹/۱۳۹۷
کت شلوار

جنتلمرد

شست وشوی کت و شلوار و پالتو اینگونه لباس‌ها را نباید در آب شست وشو داد، بلکه باید خشک‌شویی شوند.هنگام اتو‌کشی باید از بخار و حرارت ۱۵۰ درجه سانتی‌گراد انجام شود.شست وشوی پلیور پلیورها معمولاً به جنس‌های پشم، آکرلیک، آنقوره، لمزوول و …در بازار وجود دارند، این‌گونه لباس‌ها باید فقط با دست شسته شوند و هرگز از ماشین لباس‌شویی استفاده نشود.مدت زمان شستن کوتاه و هنگام آبکشی ملایم و آرام، عمل کنید و حتماً در سطحی صاف خشک کنید.شست وشوی پیراهن و تی‌شرت این‌گونه لباس‌ها را می‌توانید در ماشین لباسشویی با حداکثر حرارت ۴۰ درجه سانتی گراد بشویید.و با دور آرام ماشین، آبکشی کنید.در ضمن برای خشک شدن، لباس را در محیط باز و چوب لباسی آویزان کنید.توصیه‌ای در شست وشوی لباس‌های پشمی اگر لباس پشمی را در آب ولرم محتوی یک قاشق گلیسرین آبکشی کنید، پارچهنرم و لطیف می‌شود و ضمناً مانع از ایجاد خارش پوست بدن می‌شود.

باس‌ها را کامل بررسی کنید:  پس از انجام خشکشویی لباس‌ها را به طور کامل بررسی کنید. اگر لکه‌گیری لباس به خوبی انجام نشده باشد ممکن است ردی از لکه روی لباس باقی مانده باشد. در این صورت می‌توانید لکه‌بری را مجددا انجام دهید.

اتو کنید: طبیعی است که اثر خشکشویی در منزل مانند خشکشویی حرفه‌ای در مغازه‌ها نیست چون آن‌ها از مواد شیمیایی برای تمیز کردن و صاف کردن لباس استفاده می‌کنند. به همین دلیل می‌توانید پس از خشکشویی خانگی اتو کردن را برای گرفتن نتیجه بهتر انجام دهید. 

راه های شستن کت و شلوارReviewed by جنتلمرد on Dec 12Rating: 3.0راه های شستن کت و شلوار راه هایی برای شستن کت و شلوار در منزل

راه های شستن کت و شلوار

راه هایی برای شستن کت و شلوار در منزل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *